1.280 visninger
|
Oprettet:
forsendelse med moms {{forumTopicSubject}}
plejer man at skulle betale moms af forsendelsen af en pakke ?
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 134 Svar: 601
den ser sådan ud
kåbedel 250-
forsendelse 90
momspligtigt beløb 340-
ialt 425
jeg synes det virker undeligt at jeg skal betale moms af forsendelsen
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 134 Svar: 601
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 571
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
den skal jo også pakkes, så den kan tåle at blive kastet med og trampet på, han skal også bruge tid på at køre på posthuset, så jeg personligt kunne godt unde ham at tjene de 20 kr.
dec 2006
Følger: 47 Følgere: 45 MC-er: 3 Emner: 185 Svar: 1.527
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 23
Firmaet kan dog godt kalde det leveringsomkostninger o.l. og indberegne omkostningerne i form af papkasse, indpakning osv med. Så er det momsberettiget.
forsendelse med moms