{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung GT650 SL
  • #1   3. nov 2011 Den er nøjagtig - lige så ringe som de andre !!
    Forskellen er lidt kåbe firlefranz


  • #2   3. nov 2011 Som OY05 siger. SL har halvkåbe (styrkåbe) ellers er den identisk med N og R.

  • #4   3. nov 2011 hvorfor er det nu lige du ikke springer på en SV i stedet for, nu du er i gang?

  • #5   3. nov 2011 G.S. husker jeg forkert her - du søger efter noget der skal "slæbe" dig og konen..?
    Kom af med hvad du af MC nu, jeg har set SV1000 til kr, 45.000.- her på siden, jeg tror ikke du finder bedre til formålet.
    Og brug så vinteren til at finde "rotterne" op til sådan en SV1000
    Slå de Hyo'er ud af hovedet - det her er heller ikke første gang du starter en tråd om emnet, og for 90 % vedkommende får du at vide, at det er en R Ø V motorcykel, kun støtter - og respekt for dem - de få Hyo ejere op om mærket, nok mest for at beskytte deres investering..!
    SV 1000 til jer.....................og nej, jeg kører ikk SV eller Suki selv, så det er ik fordi religionen har tromlet min forstad


  • #6   3. nov 2011 Eller tager skridtet fuldt ud og køber en Fireblade smiley

    Det er vel fordi man bliver lokket af Hyosungens billige pris. Jeg bliver så nødt til at sige, der er en grund til at den er biligere.
    Har en makker der har skilt gearkassen ad på en og de smadrede tandhjul, så simpelthen ikke ud til at være hærdede ordentligt.


  • #7   3. nov 2011 Nej G.S. - Firebladen skal du ha' tilgode til en anden go' gang ;o)
    Konen vil hade dig - mens du selv vil køre rundt med et kæmpe smil, for en Blade - det er nemlig verdens fedeste MC !!!


  • #8   3. nov 2011 Hyosung - kører, bremser samt styrer som en pakke pølser.
    Der findes modeller af europapaller der har bedre køreegenskaber.
    Lånte en Hoyoshing en uge - fy for en skefuld' siger jeg bare

    Lige om lidt kommer der en glad Hoya ejer (som tilfældigvis har sin Kinaged) til salg og skam roser mærket - så kalder ######## (ingen nævnt) mig for en uvidende snop og idiot ! Har prøvet det før og gør det gerne igen.


  • #9   3. nov 2011 Sjovt! Al den kritik i giver Hyosung lige nu, minder meget om den man gav de koreanske biler, da de kom frem. Nu er de blandt verdens mest solgte.

    Jeg glæder mig til at se, hvad folk siger om 10 år, når Hyosung er på højde med de japanske cykler, salgsmæssigt og kvalitetsmæssigt. For den tid kommer! Hyosung er, imodsætning til mange kinesiske mærker, et seriøst firma som har bevist, at de kan forny / forbedre sig.

    Ps. jeg kører ikke Hyosung


  • #10   3. nov 2011 Hold jer nu til emnet i stedet for at gå i "hate"selvsving...

  • #11   3. nov 2011 Jeg gad egentlig godt vide hvor mange af dem herinde som "hater" på Hyosung, der rent faktisk har prøvet en?

  • #12   3. nov 2011 Gaaaaaab....... De sædvanlige Hyo haters er på banen....

    Læs hvad der står under bemærkninger på min mc - yderligere gider jeg sgu ikke kommentere med.


  • #13   4. nov 2011 Endnu mere gab - den sædvanlige Hyo hær på banen....!
    Ligeså relevant spørgsmålet er, om "vi" har prøvet en Hyo, kan spørgsmålet jo vendes - har "i" prøvet andet end en Hyo..?
    Yes der er en del der har prøvet - men samtidig har gjort sig selv tjenesten, at prøve noget andet også...og hvis Hyo virkelig var en mega fed MC, så kørte der nok en del flere af dem !
    Der er et problem der langt overskygger den ringe kvalitet cyklen er af, og det er så klart den danske imp. af mærket, for får man problemer med Hyo'en, så er du overladt komplet til dig selv - for der er ingen hjælp at hente...
    Det er ikke tilfældigt at de forskellige Hyo site's rundt om i verden flyder over af historier om dårlig kvalitet, eks. rust, bremser, og slutteligt et temmelig stort talent for at smide en ventil - der er nok noget om snakken, Hyo'en ikke på omgangshøjde med selv en 70'er japansk MC.
    Så her - som i resten af europa, er mærket dømt til en marginal tilværelse.
    G.S. ta' en anden mc !
    Udover SV'eren er der jo også en kilo Fazer, en Hornet 900 eks. som vil opfylde jeres behov for at "slæbe" jer begge to...
    Så glem Hyo'en - smid pengene til side, og få en af de ovenstående Mc'er istedet.


  • #14   4. nov 2011 Ps.. hvis andet end en "normal" mc kunne friste, så er der jo også en V-Strom, jeg havde fornøjelsen af sådan en godt 1200 km. i sommer rundt på Kreta, så hvis man kan undvære illusionen om at køre "race", så er det faktisk en rigtig "rar" Mc - hvor hende bagpå kan sidde helt humant :o)

  • #15   4. nov 2011 OY05 .

    Læs denne artikel.

    http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=48469

    Hyosung er på vej frem


  • #16   4. nov 2011 Det er netop den imp. jeg tænker på, når jeg skriver du er overladt til dig selv, når problemerne kommer med din Hyo !!!
    Når det nu ifølge den artiklen går så fantastisk godt for Hyo her i DK, hvor fan... blev den stort oplsåede Hyo 650 RR cup så af ?
    Så nej Hyosung er på vej baglæns og ud...men nu du er go' til at finde link's Martin, så prøv at finde ud af hvor mange Hyo der er blevet ind.reg. fks. 2004 -05 - 06 - 07 - 08 - 09 - 10 - 11 uden at vide det - men det tror jeg vil være en skipist nedaf ikke den mest hardcore styrtløber turde ta ned !
    Og kurven ned - vil jeg sætte en nisse øl på, er stejlere end alle andre mærker, hvorfor fanden er der heller ingen forhandlere tilbage, udover den lokale plæneklippe service nede på hjørnet - de er væk stort set allesammen........
    Jeg kender den samlede markeds andel i Tyskland, og den udgør 0.58 % af det samlede marked (2011) - 0.58 % ud af et marked der i år nok når magiske 70.000 enheder = ca. 400 stk Hyo og her tælles samtlige modeller GT, Gv, osv...


  • #17   4. nov 2011 -Martin B
    Artiklen er fra '08 og siden da er forhandlernettet faktisk blevet mindre i Danmark og der har ikke været meget fornyelse. Der er kommet en ny model, cruiseren ST7, og der er kommet sprøjt på 650'eren og det var vist det.
    Hyosung har udviklet sig, men ikke helt i det tempo som det var ventet og kvaliteten er stadig en del efter japanerne. Men priserne er jo også en del lavere.


  • #18   4. nov 2011 Nu skal du også tænke på, at det var lige i begyndelsen af Finanskrisen, hvor folks købekraft stadig var stor. Så derfor er de lidt for optimistiske

    Der er jo generelt set sket et fald i salget af motorcykler. Jeg tror at de om 10 år, måske lidt mere, ligger på niveau med japanerne.


  • #19   4. nov 2011 Altså jeg har ihvertfald 5 forhandlere i umiddelbar nærhed a,f hvor jeg bor. Det synes jeg da er pænt, for et mindre mærke i DK i disse tider. Salget er selvfølgelig gået ned. Men det er det jo som sagt generelt med motorcykelsalget. Jeg tror næppe, at det har noget at gøre med selve mærket.

    Men find selv nogle kilder der underbygger din påstand!


  • #20   4. nov 2011 Men lad os da lade være med at spamme G.S mere. Vi kommer jo nok alligevel ikke videre med denne diskution

  • #22   4. nov 2011 Hvorfor - G.S. Spørger her ikke for første, og sikkert heller ikke sidste gang om Hyo, jeg / vi har vel alt mulig ret til at svare og ytre hvad vi mener og tænker om Hyo....
    Om 10 år.......hm....... mit bud, der er ikke noget der hedder Hyo her i europa tilbage, det vil på det tidspunkt kun være en ting der findes i Asien !
    5 forhandlere i din umiddelbare nærhed...imponerende Martin, du skulle vel ikke bo på det sydlige sjælland...!
    Med et salg på ca. 400 cykler og MC året har budt på et kanonsalg af MC'er i Tyskland, så tvivler jeg på nogen imp. har lyst at forsætte dernede, det er endda et mere marginalt salg end selv Mv Augusta...
    Og hva' når vi op på i DK... 2500 enheder ialt mod tyskernes 70.000 enheder, og med den samme markeds andel som i tyskland, så giver det ialt 14,5 solgte enheder...! tror du at noget forhandler net holdes i live af 14,5 solgte enheder - endsige nogen importør...!


  • #23   4. nov 2011 OY05

    Nu spurgte han jo ikke om Hyosung er godt eller ej. Han spurgte om hvad forskellen på en GT650 SL og en N, R var.

    Men jeg vil ikke kommentere yderligere på denne tråd, for vi kan ikke være mere uenige. Jeg gider heller ikke belære nogen, om hvad de skal og ikke skal.
    Hvis han spurgte om modellen var god, ville jeg sige, at han skulle prøve den, da man kun kan stole på ens egne erfaringer.


  • #24   4. nov 2011 Jeg syntes at han skal høre på manden som hellere vil køre rundt på en motorcykel lavet af europaller end en hyosung, fordi han lyder sku klog, hvis hans europalle cykel kan udmanurere en nutids motorcykel. det må jeg sige klogere ord kan ikke findes udtalt i denne debat.

  • #25   5. nov 2011 The Hyo army ;o)
    Nu fremgår det af tråden hva' jeg selv kører, men europapalle mc.. den var go', hva er en Hyo så...?
    (Jesper N - vil du tage dig ulejligheden og oversætte hva du skriver og mener til almindelig dansk..?)
    G.S. spørger her om Hyo endnu engang - mellem linierne, En SL, GT, GV gør igen forskel eller mc'en bedre, så let lader det sig koge ned - men i har et fantastisk, ja nærmest fanatisk sammenhold når der skydes på jeres mc'er, og det tager jeg hatten af for


Kommentér på:
Hyosung GT650 SL

Annonce