{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.907 visninger | Oprettet:

han/hun stik (ledningsnet) {{forumTopicSubject}}

Hvor kan man købe sådanne han og hunstik i en fysisk butik? Da jeg gerne skulle bruge nogle her i løbet af weekenden, og ikke kan vente på at få dem på nettet.

det er af denne type jeg gerne vil have
http://webshop.maxmc.dk/produkter/152-sikringer-og-stik/110554-hanstik-med-klemme----pose--a--10--stk/

og så også de plastic "poser" til at komme udover
http://webshop.maxmc.dk/produkter/152-sikringer-og-stik/110555-hanstik---------------pose--a--10--stk/

begge dele selvfølgelig både i han og hun versioner.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig med at finde en fysisk butik (gerne i silkeborg eller tæt på) har ledt lidt på thansen.dk men kan ikke finde den type derinde, kun de andre med flad pol, som jeg ikke er så vild med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han/hun stik (ledningsnet)
  • leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #1   10. nov 2011 dem kan du købe hos bo´s mc på bergsøvej,jeg har selv solgt dem til ham,husk at få gummikapperne med.
    ps det er selvfølgelig i Silkeborg


  • #2   10. nov 2011 thansen har nogle og de virker fint på mine mc.er kabelsko rundstik.
    vare nr.42235 og 42236


  • #3   10. nov 2011 tommy, havde ikke lige set dem, men syntes de er for "blottet" da der ikke er noget der dækker midtpå for vand, og der hvor jeg skal bruge dem kommer de til at få en del stænkt, da det er under bagskærmen.

    leif s havde godt tænkt på at høre ham om jeg kunne købe et par stykker af ham, men det er da vist noget tid siden du har være der, da det ligger på sabroesvej smiley kan ikke engang finde bergsøvej i silkeborg, men må lige høre ham imorgen hvad han vil have for sådan 4stk han+hun så jeg kan få monteret noget blinklys


  • leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #5   10. nov 2011 var der i mandags,men du har ret ,bergsøesvej ligger i forlængelse af sabroesvej
    Du kan sagtens bruge en alm kabelskotang,den skal bare være beregnet til uisolerede kabelsko


  • #6   10. nov 2011 den kabelsko tang jeg har ser sådan ud
    http://www.primusdanmark.dk/images/K_kabeltang500.jpg

    kan den bruges til den type? eller må jeg nødt til at nøjes med thansens kabelsko og så komme noget isolertape rundt om


  • leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #7   10. nov 2011 den er ok,du skal bare bruge den "midderste" del , der hvor der står 2,5

  • leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #9   10. nov 2011 til hans henrik.
    se nu lige efter på billedet hvor der står klemme für nicht isolerte kabelschüe


  • #10   11. nov 2011 Berndt> Det stik du linker til i dit første link, skal presses på det der hedder en rullepresning. Jeg kan ikke se hvad link nummer to er for en type.
    Tang til rullepresning: http://www.elmatik.dk/product_info.php?products_id=231
    Alle rullepresninger er uisolerede. Men selvom der står "klemme für nicht isolerte kabelschue" så kan den ikke bruges til rullepresning.

    Den tang du har er røv og nøgler. Jeg har aldrig prøvet en sådan en tang der kan lave en ordentlig og holdbar presning.

    Tangen kan til nød bruges med de kabelsko fra T. Hansen. Men jeg vil anbefale du bruger en tang med bredere bakker og udveksling.


  • #11   11. nov 2011 Jan K den eneste grund til at jeg har den tang, er at den var gratis, ved godt de ikke er verdens bedste. Men må nok nøjes med dem fra thansen til blinklysene lige pt., da jeg ikke lige har økonomi til at smide 375 + forsendelse efter en tang pt.

  • #12   11. nov 2011 Her er en billig tang fra Biltema med brede kæber og udveksling.
    (link fjernet)

    Men det kræver jo at man aflægger dem et besøg, da de ikke sender.

    Ellers kan du jo evt. spørge den lokale elektriker og du kan låne/leje en tang eller få dem til at presse dem på.


  • #13   11. nov 2011 har nu fået købt de andre kabelsko fra thansen som midlertidige, bare så maskinen kan komme ud og køre og evt. blive synet, så må jeg få købt sådan en tang i biltema næste gang jeg kommer derover.

    den bliver lagt i indkøbssedlen, tak for det Jan K.


Kommentér på:
han/hun stik (ledningsnet)

Annonce