8.347 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Claus L
Claus L
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235

Bilbogen.. Hvor hurtigt kan man se en afmelding.. Bilbogen.. Hvor hurtigt kan man se en afmelding..

Jeg står og skal til at købe en cykel der er pant i og har været i dialog med sælgers bank som mener at de helst ikke ved afmelde pantet på forhånd da det koster 4800 kr at oprette pant i den igen hvis handlen ikke bliver til noget..

Der er det i det, at sælger skal køre 350 km for at vi kan komme til at se hinandens cykler inden at vi kan gennemføre en handel..

Handlen bliver en delvis byttehandel hvor sælgers bank efterfølgende skal have pant i min tidligere cykel..

Sælger har fra bankens side fået udfærdiget et dokument hvor på der står, at hvis handlen gennemføres så sletter de pantet i den..

Det er dog afhængigt af at sælger ringer til sin bank og fortæller at handlen er gennemført, hvilket han gør imens han er hos mig..

Er der nogle af jer der ved hvor hurtigt man kan se online hvornår pantet er slettet.. ?

Jeg ringer til Tinglysningsretten og min bank i morgen for at danne mig et overblik, men det kunne være rart med noget forhånds viden og nogle synspunkter på emnet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilbogen.. Hvor hurtigt kan man se en afmelding..
Kommentér på:
Bilbogen.. Hvor hurtigt kan man se en afmelding..

Annonce