1.283 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

En dygtig dækmand søges En dygtig dækmand søges

Hey. Jeg er ved at få malet mine fælge og har købt nye dæk men mangler en der har prøvet det 100 gange.. Det med at sætte dæk på uden at skramme fælgene..
En afballancering ville heller ikke være tosset.
Nogle der er friske eller kender et sted hvor de bare har super service.. ?

Mvh Jan Hansen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En dygtig dækmand søges
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   15. nov 2011 Lige syd for Roskilde har jeg værksted - og jeg kan finde ud af det.

• #2   16. nov 2011 Spar ikke ved dækmonteringen! Det er vigtigt at det bliver gjort rigtig og afbalanceringen er i orden.

Sidst gav jeg 300 kr for to dæk, leveret med afmonterede fælge. Har selv tidligere benyttet "private" men det var altid noget bøvl og ofte afbalancerede de ikke ordentligt. Det er noget af en forskel hvis du får afbalanceret den rigtig, mindre vibrationer, mindre uro ved høje hastigheder.

Prøv at ringe rundt til forskellige butikker, du vil blive overrasket.

• #3   16. nov 2011 Søren V
    Helt enig, med mindre man har en dækmand der gentagende gange har præsteret det perfekte.
    Mvh Per T

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #5   16. nov 2011 Problemet ved at bruge en "ven" eller privat person, er nok mere det at hvis uheldet er ude, er du så garanteret nogen dækning?

Så dyr er prisen ved en forhandler heller ikke at det var en chance jeg ville tage.

• #6   16. nov 2011 Kan også godt sige God for Sajmon.
    smiley

• #7   17. nov 2011 Thumbs up for sajmon, selvom jeg styrtede og brækkede kravebenet efter han havde skiftet dæk....

Det er dog ikke hans skyld, bare mig der ikke kan finde ud af at køre smiley smiley smiley

• #8   17. nov 2011 Kristian. Det er da beroligende at du styrter. Men sajmon er valgt..

Takker for alle svar.

Kommentér på:
En dygtig dækmand søges

Annonce