{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arai rx7 gp forhandler?
  • #1   17. nov 2011 Joh...Karla i Flensborg, så ka' du ta' 7,5 kg. nutella og 1000 nissebajere med hjem for det du sparer :o)

  • #2   17. nov 2011 jeg skal bare prøve den, den bliver bestilt i tyskland..
    skal bare prøve den i dk smiley


  • #3   17. nov 2011 Køb den dog i dk i stedet...

  • #4   17. nov 2011 Boris, hold dig til emnet tak. smiley

  • #5   17. nov 2011 Aagesen.. dog i udkanten af kbh.

  • #6   17. nov 2011 Læser du overhovedet mit emne?? smiley
    jeg søger tæt på slagelse, jeg ved godt aggesen, og stevens mc har den. smiley


  • #7   17. nov 2011 Når du kan finde ud af at bruge en dansk forhandlers tid og lager for at bestille varen i udlandet kan du vel også finde ud af at kigge på importørens hjemmeside hvor du finder forhandler listen.

  • #8   17. nov 2011 Rene J

    Jo for du er ultimativt, evigt og altid den klogeste og høre på !

    Lærling - her er link til imp hjemmeside, så kan du finde en forhandler i din nærhed, og køb den så billigst muligt, måske en dag enten forhandlerne, eller importøren "gætter", at de færreste vil gi op til dobbelt op for at handle her i landet..for at støtte din lokale mc mand, som jo sikkert også hjælper dig den dag lokummet brænder - not !

    http://www.mc-select.dk/


  • #9   17. nov 2011 Lærlingen: Forstår godt det skal være så billigt som muligt, men så må man også være klar til at tage chancen ved at bestille i det åbenbart forjættede land...Og betale hva det koster at sende retur!

    OY05: Fordi DU ikke har speciel god erfaring med hjælp når lokummet brænder, er det jo ikke nødvendigvis sådan overalt!!!
    Folk der bare tager alle over én kam er sgu for dumme, sorry, men det er MIN holdning.

    Lange & Rene J: SÅ ENIG!!!!!!!!!!!!!

    Dette emne er og bliver et tilbagevendende "problem", alle vil kunne prøve, og få vejledning, men samtidig brokker folk sig over priserne og udvalget. Og det når de selvsamme mennesker KUN bruger den lokale pusher til misbrug af deres tid og kaffestue, samt lige til hjælp når "tysken" ikke kan, eller hvis de skal sætte en annonce op med deres afdankede "havelåge" fordi at det er her mc folket kommer???
    Nå nej, de kommer jo kun for at prøve, og skride igen, men så kan de jo passende tage en tur på den afdankede, tæve den lidt og sige tak for turen, så fik jeg prøvet sådan, nu handler jeg uden afgift i tyskland.....


  • #10   17. nov 2011 Hvad sker der her??
    RENE: jeg brokker mig overhovedet ikk! - jeg spørg om der ikke ligger en TÆTTERE på, intet brok? alternativet er også at køre til kbh. så jeg synes lige du skal geare et par gear ned.

    lange: jeg bruger jo slet ikke forhandler tid og penge på at bestille den? jeg skal jo bare se hvad str jeg skal have, ergo det skal bare være en rx7 gp hjelm, så hvor får du det fra?

    brian k: Jeg er på en lærlingeløn, jeg har ikke råd til at købe den i dk, og betale 2k ekstra, og jeg slipper nemlig for at sende den retur ved at prøve str i dk, og få bestilt den rigtige str.
    JEG brokker mig IKKE over priserne på hjelmen!? hvor får du det fra??? jeg siger bare jeg ikke har råd til at købe den i dk.


    Til alle:
    jeg spørg roligt hvor jeg kan prøve en hjelm ved vestsjælland, og så jeg slap for at køre 100 km for at prøve en hjelm. andet gjorde jeg ikke, så take it easy boys (girls) ...


  • #11   17. nov 2011 Så der beef! Det lidt ligesom BG..

  • #12   17. nov 2011 lærlingen : hvad tror du det koster at have alle str hjemme af den hjelm ??? blot for at du kommer forbi for at prøve hvilken str du nu kan bruge ....... dårlig stil synes jeg ..........

  • #13   17. nov 2011 michael: hvor læser du jeg skal bruger alle str?? smiley jeg ved nok nogenlunde hvad jeg skal jeg bruge..
    jeg ringer jo ikk til forhandleren og siger i skal de fem str hjemme når jeg kommer..


  • #14   17. nov 2011 Fem str hjemme... nej men har forhandleren INGEN hjemme, til bare at prøve vil du med nesten stats garanti "stemple" ham som skod forhandler der inget spændende og brugbart lagerfører...

    Og køre 100 km kan du nok hvis det er, med alle de penge du sparer kan du både holde en fridag og betale benzinen (sikkert billigere i tyskland) SORRY, og stadig spare maser og masser af penge...

    Du skriver hele tiden noget om "hvor vi får det fra" osv i den stil. Det er jo nok det man fortolker ud fra dit indlæg, ja det gjorde jeg da...

    Min holdning er at det er mega dårlig stil. Når man har råd til en fin mc, har man også råd til resten, ellers har man skudt over målet, synes jeg!

    Jeg håber du finder dig en god hjelm, det er super vigtigt, men jeg synes så bare det er en svagpisser måde at gøre det på ;-).

    Det kan altid diskuteres dette emne, det drejer sig om vores surt tjente penge, klart!! Men det ER en ond cirkel, og man må starte med sig selv!!


  • #15   17. nov 2011 Med den løn jeg tjener som sagt, så har jeg ikke råd til at købe hele molevitten i dk, derfor vil jeg købe noget af det i tyskland og noget i dk.
    og i skal jo læse hvad jeg skriver, og ikke fortolke det til noget helt fjerde..


  • #16   18. nov 2011 Piv piv. Hvad så med at købe en af de lidt billigere Arai hjelme? Hvis man ingen penge har kan man jo sigte lidt lavere end topmodellen. Det går ikke ud over sikkerheden.

  • #17   18. nov 2011 Lange: fordi nu vil jeg have den model, og det bestemmer jeg vel også selv? en anden model gør det ikke bedre da jeg stadig skal til kbh og prøve den.


  • #18   18. nov 2011 kig en gang på the visor shop .com der handler jeg super service og ingen pis og papir

  • #19   18. nov 2011 Selvfølgelig bestemmer du selv. Jeg angav bare en vej til at købe en god hjelm du havde råd til et sted hvor du kunne prøve den, din beskedne indtægt til trods.

  • #21   19. nov 2011 michrev: find et andet sted at brokke dig... smiley


    lange: forståeligt nok..

    michael s: læs mit emne.


  • #22   19. nov 2011 har jeg gjort, det var når du skulle handle men undskyld .....


  • #23   19. nov 2011 nårh, sorry. smiley

Kommentér på:
Arai rx7 gp forhandler?

Annonce