913 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til forsikring!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg er 21 år har haft bil forsikring i mit eget navn i snart fire år uden skader, er medlem af mc touring club og vil gerne have forsikret en zxr 750r fra 92 altså også over 8 å som man også får rabat på hvis den er..
Kan det passe at man skal slippe med 18,344 kr om året for sådan er herlighed.. (Jeg skal jo ikke have aktier i firmaet)
Det er i top danmark jeg har fået tilbuddet.. men så skal jeg også forsikre min bil der..
Håber i kan hjælpe.
Mvh. Bo
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 47
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
Hygge
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
mvh Klaus
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
Hygge
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 47
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 161
Jeg selv er 26, har kørt 6 år. kører på en fzr 600, jeg skal give 5.800,- (ansvar og kasko), hos THISTED AMT FORSIKRING.
til sammenligning ville topdanmark have 16.900,- og alm. brand 31.000,-
I finder selskabet på www.thistedamt.dk
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
Jeg tror at folk blander det hele lidt sammen med hensyn til GF. De vil ikke have folk der er under 30 når det gælder KASKO, men hvad det angår ansvar spiller alderen ikke ind.
Hygge
Mads
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 161
Jeg bor i Grenaa, Århus amt.
Og har lige tegnet forsikring hos Thisted amt..... NO PROBLEM!!!
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 161
Men et forsigtigt gæt ville nok være 7-8.000,- men som sagt aner det ikke...... Tal med en gut der hedder Thomas Jørgensen deroppe, det er ham der tager en masse mc-kørere ind
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 161
Og det var så lidt
Hjælp til forsikring!!!