1.427 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Maling af plastiktank Maling af plastiktank

Hej

Står og gerne vil have lavet min plastiktank sort, men har prøvet at male den. Men fordi det er en plastiktank kan benzinen trække ud indefra, så malingen begynder at boble og skalle af.
Nogen som ved hvad man kan gøre for at undgå det?

Mvh René C

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af plastiktank
  • #1   10. dec 2011 hey
    du skal bare give den noget klarlak begefter så går det kan hjælpe dig hvis det er ....

• #2   10. dec 2011 Har prøvet det, men eftersom benzindampene kommer fra indvendig side af tanken så hjælper de ikke.

• #3   10. dec 2011 Hvis benzinen trækker gennem tanke kan du ikke male den.
    Men kunde være du kan give tanken en gang tank tætner, men ved ikke hvordan det arbejder sammen med sådan en plast tank.

Selv om du giver tanken en gang tank tætner så går der nok lang tid før du kan male tanken da benzin som sider i plasten skal dampe af.

Men jeg synde umiddelbart det lyder underligt at det trækker i gemmmen er du hel sikker på at tanken er tæt.

• #4   10. dec 2011 Takker, jeg prøver at kigge efter noget til at tætne en tank med, og ser om der er noget som kan bruges. smiley

Kommentér på:
Maling af plastiktank

Annonce