{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• vindue 21.000 kr.
  • Samling af skab med skydelåger 150x200 meter 100.000 kr.
  • Washing machine 50.000 kr.
  • prepare ground for grass 350.000 kr.
  • Montering af lås (smæklås) 208.000 kr.
  • Dør kan ikke lukke 50.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken donkraft ville i vælge
  • #2   14. dec 2011 Ville klart vælge den fra AJ engros...da den er MEGET lettere og arbejde omkring hvis det altså er meningen du igså vil bruge den som "arbejds" donkraft smiley det er også sådan nogle lign. vi har på værkstedet!!

Just my 2 cent.

• #3   14. dec 2011 Hvis ikke du har dårlig ryg, så du ikke kan arbejde på en lodret cykel 10-15 cm over gulvet, så er der en meget enklere løsning. Kig på nogla af de gamle intruder billeder i min profil. Der er en hjemmelavet meget funktionel lift. Jeg har også brugt den til savage - bare placer den mere præcist.

• #4   14. dec 2011 hmm ja det er meningen at den skal stå på gulvet - og ja jeg skal også bruge den som "arbejds-donkraft" - men hvon filan hæver man den fra AJ engros?

• #6   14. dec 2011 okay - og det fungerer fint nok?

he he knud - ja det er selvfølgelig også en mulighed - har før eksperimenteret med et stykke træ på en bil-donkraft, men det har jeg ikke nerver til mere smiley

• #8   15. dec 2011 Rene P:

Jeg har ikke brugt andet de sidste 10 år, men løsningen betinger at man har en MC med rørstel, og der skal helst været to parallelle rør i bunden. Ellers skal motoren have et fladt stykke underneden, og det er alligevel ikke helt godt at bruge som løftepunkt.

Men til en Savage, er løsningen noget nær perfekt. Hvis man vil kan man sætte to store øjer i planken, så man kan binde cyklen ned, når den står der. Så er konstruktionen næsten uladesigvæltelig:-)

Kommentér på:
hvilken donkraft ville i vælge

Annonce