{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dunlop
  • #1   16. dec 2011 Så skal du da bare have pilot-road3, endnu bedre end 2'eren smiley

• #2   16. dec 2011 Jeg tror ikke, der er nogen med praktiske erfaringer endnu, da det er en helt model.
    Jeg er selv lige skiftet til Roadsmart fra Pilot Road 3 og har været fint tilfreds med dem. Men det skal siges at det er blevet til små 300 km roligt kørsel inden vinteropbevaringen, så jeg har ikke noget reelt billede af dækkene endnu. De gamle Roadsmart har dog klaret sig godt i diverse sporttouringdæktests, så mon ikke også de nye vil være fine. Eneste store kritikpunkt af den gamle model har været ringe holdbarhed.

• #3   16. dec 2011 Kørte med den gamle roadsmart hele sidste år, fik vidst 6-9000km ud af dem, og der var fint bid hele tiden, ingen ubehaligheder, selv ikke da jeg var på trackday.
    har så skiftet til nogen metzler m3, fordi jeg skulle på trackday igen i år, og det var lige de eneste jeg kunne få fat i 2 dage før jeg skulle afsted smiley
    Men når du går over til et racer dæk igen, så kan du godt mærke at roadsmartene ikke har en nær så agrasiv profil, cyklen er lidt tungere og styre, men sådan vil det nok være på alle touring dæk man sætter på.

Jeg ville i hvert fald ikke have nogen betænkligheder ved at sætte den nye model af Roadsmart på min maskine, når de m3'er er slidt op smiley
    Men der er mange michelin fans herinde, så det bliver nok sådan nogen du får på smiley

• #4   16. dec 2011 de test jeg har læst ,er dækket bedre end bt023 og road3 på tør vej og lige så god som road 3 i regn ....... helt klart et dæk jeg vil overveje næste gang ...

• Carsten M
    Carsten M Tilmeldt:
    mar 2011

Følgere: 1 Svar: 122
    #5   16. dec 2011 Dunlop har lige lanceret deres Roadsmart 2 hvor journalisterne kunne prøve dækkene på en CB1000R med både Michelin PR3 og Bridgestone BT023 til sammenligning.

Ifølge diverse artikler syntes journalisterne, at vådegenskaberne var tilsvarende Michelin og tørvejsegenskaberne var tilsvarende BT023.

Det var selvfølgelig på Dunlops testfacilitet i Sydfrankrig og der meldes ikke noget omkring opsætning af cyklerne.

Det viser bare at disse 3 dæk er blandt de førende i sport/touring segmentet.

Det afhænger helt af hvordan du bruger din motorcykel og hvad du vægter højest.

• #6   16. dec 2011 Kim hvad køre du på nu. og gør de det ikke okay.

• #7   17. dec 2011 I tillæg til den test "Carsten Bridgestone" omtaler, var det tyske blad "Motorradfahrer" indtryk af Dunlop'et dog, at det var noget følsomt til den "negative" side, hvis dækket kom ud af sit temperatur vindue / altså dækket fik det for varmt.
    Om det rent "fysisk" vil ha' nogen effekt er nok tvivlsomt for os i DK, jeg har stadig tilgode at se, at den brede "mængde" af R1, Fireblade, Gixxer etc. mener, at et sportstouringdæk faktisk kan bruges på deres mc'er - modsat syd for grænsen, hvor "liter mc'er" sagtens kan køre på dæk i sportstouring segmentet !
    Men ellers en pæn test med langt overvejende positive stemmer.

• #8   17. dec 2011 Jeg kører på PR2 og de gør det forrygende! dog kan de godt blive lidt underlige når de bliver presset hårdt, ikke på en uhyggelig måde, men nærmere sådan lidt "nu er vi trætte" måden..... og så var det i grunden bare for at prøve noget nyt, hvem ved, måske det kunne føre noget positivt med sig smiley

Måske Dunhop skal have chancen næste år

• #9   17. dec 2011 Drop Road smart! prøv pirelli diablo rosso, det er det bedste dæk jeg har kørt på hidtil. Har lige fået monteret Pilot road 3, dem er jeg meget spændt på. men rosso er kanon

• #10   17. dec 2011 pirelli diablo rosso, kan vel ikke sammenlignes med roadsmart -road3 eller bt023 ??? sports dæk kontra sportstouring....
    så skal man vel over i noget pirelli angel

• #11   18. dec 2011 Det sædvanlige "dæk tråds fnidder", der bliver spurgt til et sport / touring dæk, og der bliver forslået et "supersport" dæk..!

http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/reifen/reifenspezial/motorrad-reifentest-sport-und-tourenreifen/368916

Skal det endelig være et supersport dæk, så vent på det nye Bridgestone S20, det "gamle" Bridgestone BT16Pro magter sætter fks. det erklærede regnvejsdæk Pilot Road 3 i skyggen på visse områder i regn, og hvis det ellers står til troende hvad de første test beretter om, så er der et regulært "dansker sports dæk" på vej fra Bridgestone med det nye S20, endnu bedre i regn end BT16Pro, virker hurtigere - altså varmer hurtigere op, bedre slidstyrke i tilgift..så vent hvis det skal være "sport sport"......... :o)

Kommentér på:
Dunlop

Annonce