945 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hjælp til en motorcykel opgave hjælp til en motorcykel opgave

Hej smiley
jeg skal skrive om fourening inde for motorcykler i min grundforløbs rapport, men jeg kan ikke rigtig finde noget om det eller noget og skrive om. er der nogle af jer her inde der kende en side eller har noget viden bag sådan noget? smiley

- Takker på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til en motorcykel opgave
  • #1   18. dec 2011 Tjo Deet smiley
    Euronormeren er ikke så skrappe som for lastbiler og busser. To taktere udleder omkring 90 gang så meget skidt som en 4-taksmotor.
    (link fjernet)

• #2   18. dec 2011 Fedt man tak rasmus smiley

• #3   18. dec 2011 Nååå, der er derfor vi er så glade for 2t scootere her i Danmark...

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #4   18. dec 2011 næe.. det er fordi dem der er 4 takt er noget kina skrammel der ikke kan holde

Har haft 2 af dem, som transport til og fra arbejde, 4 km hver vej
    den første holdt i 3 mdr, så faldt den skilt ad i det elektriske
    den anden var på værksted 3 gange inden for 1000 km,

nu har jeg en PGO som har rundet 5000 km uden andet end alm. service.

• #5   18. dec 2011 Kontakt evt nogen af dem der justerer ind til Power Commander og alle de andre bokse der findes, de nå vide noget om det.

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
    #6   18. dec 2011 Lad nu være med at skrive for meget.., da det sikkert kommer dårligt tilbage.. : )

• #9   18. dec 2011 læs eventuelt regelsæt vedr.registrering af køretøjer på trafikstyrelsens hjemmeside , vejledning for syn af køretøjer kan downloades som pdf. afsnit 07 står vist det meste indenfor området , 2 takt , 4takt og.diesel og eldrift

• #10   18. dec 2011 Hvis man kan finde det på nettet er der en TV udsendelse fra mythbusters-usa.hvor de undersøger forskellen på biler/mcer.
    De tager en bil/mc fra 80erne fra 90erne og 00erne
    Mcer havde bedre forbrug og mindre co2 udledning men det var hvis mere partikelaffald.
    tænker det er fordi der er kat på bilerne.
    mvh kk

• #11   19. dec 2011 mcerne har oftest 4stk cv kaburatorer som hver især kan indstilles , hvor bilerne kører med monopoint eller enkelt kaburator , den længere vej til de "yderste" cylindre forringer muligheden for at ramme den korrekte blanding 14-1 luft/benzin
    ligesåvel er det vel med mængde og temperaturfølere der er placeret i hjørnet af motorrummet hvor temperaturen er anderledes end modsatte ende af motorrummet ?

Kommentér på:
hjælp til en motorcykel opgave

Annonce