Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung, XRX 125 SM
  • #1   18. dec 2011 Hvis kvaliteten er lige så god som på min GT650N kan du roligt købe

• #2   18. dec 2011 du har ikke haft problemer med din overhovdet?

• #4   18. dec 2011 HAHA smiley ville det sige alle de problemer eller hvordan? smiley

• #6   18. dec 2011 hehe okay på den måde smiley

stå mellen en aprillia sx 125 eller en Hyosung RX 125 D ved bare ikke hvad jeg skal tage?

• #8   18. dec 2011 okay selv om det er en 2 takter?

• #9   18. dec 2011 syntes bare de gå rigtig højt i omdr når de bliver kørt? men de vil også byggede tildet?

• #11   18. dec 2011 hej tjekket rigtig lækker smiley men det jo også en helt anden motorcykel end en aprillia sx 125 smiley

• #13   18. dec 2011 okay smiley det jeg bare ville have en bare en stille og rolig motorcykel der kan klare nogle ture her til vinter ikke nogle vildt eller noget , men bare der noget der starter og køre.. men ved ikke om sådan en Hyosung kan holde til det? den skal ikke have "tæsk" eller noget i den dur...

• #14   19. dec 2011 Hyoenne er sku finde nok. har haft æret af og trille på et par (sjovt nok)

og det køre ganske fint hvis man ska ha et billigt transport midel.

• #15   19. dec 2011 hehe..

Jeg overvejeder også hyosungen.. det er en fed maskine, men stadig billigmodel.

Du skulle tage ned og prøve den, inden du køber den. Da jeg prøvede den, blev jeg meget hurtig træt af de små 13.6 ponyer. Man skal overveje det meget nøje, inden man overhaler. Der er ikke særlig meget guf i den, men den kører langt på literen. Så hvis du vil have en billig maskine, der går langt på literen, så er det da sådan en du skal have smiley

• #16   19. dec 2011 Jeg har selv en sx'er.

Mht omdrejninger, er krumtappen og lejerne jo lavet til snildt at kunne tage 10.000 omdrejninger/min. Men når jeg ligger og kører økonomisk, ligger jeg med en 3-4000/min og cruiser. Så man skal jo ikke give hende smæk konstant...

Det fede ved en 2 takter er den ekstremt hidsige lyd, der klart skiller sig ud. Den begynder først at arbejde over 5000/ omdrejninger min, og der trækker den også bare..
    http://www.youtube.com/watch?v=0qzCWGqlzVk

Det er en flot maskine, når jeg holder inde på tankstationer, kommer der folk over og spørg ind til den, og hvor meget sådan en koster... Det er en utrolig holdbar maskine, og pålidelig smiley

Men tag for ind forbi en forhandler og kig på de 2 maskiner, så er du ikke i tvivl om hvorforen du vil have..

• #17   19. dec 2011 En video jeg fandt..
    http://www.youtube.com/watch?v=Fkcygf3tstA

Her kan du se hvor meget knald der er i sådan en sm... Selv om han er ved at hive rettet af den, bliver den ikke særlig længe på baghjul..

Og den har en meget kedelig lyd std, og det er stort set umuligt at købt ''larrmepotter'' til dem. Det er kun til hyosungen med de baggy dæk, man kan få det til. Kan ikke huske hvad den hedder smiley

• #18   19. dec 2011 Den med de 'baggy' dæk er rt125. Dén ville jeg sgu selv vælge. Den er megafed i mine øjne, med de store ballondæk. Rigtig strandstil... Og hvis pengene var der, en ktm duke 125 eller 200 smiley

• #19   19. dec 2011 Jeg har ingen problemer haft overhovedet. (Ud over at den køre for stærkt altså!!)

• #20   19. dec 2011 og så lugter en 2 takter jo helt specielt ( lidt af en puch maxi ) ;c)

Sådan en 125ccm kører vel også omkring 35km/l, min gamle kineser 150ccm kunne jeg jo ikke tvinge under 25km liter ;c)

Kommentér på:
Hyosung, XRX 125 SM

Annonce