{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Ombygning af udstødnings system? {{forumTopicSubject}}

Glædelig jul til jer mennesker smiley

Jeg er i den heldige situation at jeg har fået 14 dages ferie, og de skal jo immer væk bruges til noget. Så det er blevet besluttet at der skal ske lidt med den lille knallert smiley

Jeg vil have lagt mine dobbelt udstødninger over i en 4-i-1 udstødning, men igen er jeg for nærrig til at betale 4-5000 for at købe et færdigt sæt, og vil derfor selv lave mit forrør om til enkelt udstødning.

Så kommer spørgsmålet:
Er der nogen der har prøvet at skære et forrør over i samlingen?
Kan det overhovedet lade sig gøre?
Hvis det kan, vil det så blive godt? (Forudsat at det håndværksmæssige er iorden!)
Er det LIVS NØDVENDIG at få den rullet? Er det ikke okay, at evt smide 2 nr. større dyser i?

Er der andet jeg skal have i mente?

Endnu engang, god jul til jer alle smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ombygning af udstødnings system?
Kommentér på:
Ombygning af udstødnings system?

Annonce