1.799 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Valg af ny mc Valg af ny mc

Har her til vinter solgt begge mine mc, havde en vildstar for at prøve chopper stilen men det var ikke lige mig, og så havde jeg en gsxf 750 som jeg faktisk har været utrolig glad for at køre på.
Men nu når jeg sidder og kigger efter en anden er jeg omkring mange forskellige modeller.
Turing: Hayabusa eller Blackbird.
Sport: 04 -06 R1 eller 06 - 07 zx10r eller 04 - xx RSV 1000 eller 04 - 05 CBR1000r.
Selvfølgelig skal man ud og prøve, men ville gerne snævre det lidt ind.
Er der nogen med erfaring på en eller flere af disse cykler der kan komme med lidt input så er det velkommet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af ny mc
  • #1   28. dec 2011 Jeg kan klart anbefale en 12'er, som min som alternativ til Hayabusa og BB.. Hayabusa er for "racet" at sidde på for mig og BB er lidt kedelig i designet, synes jeg..

• #2   28. dec 2011 Bare for at prøve, syntes jeg du skal prøve en allroader, har været på de 2 mc du nævner, og har en Yamaha XTZ 750 nu som er 2 bedste maskine jeg har haft. De lavede en hel del bedre kvalitet dengang, i forhold til i dag.
    T

• #3   28. dec 2011 Ville nok vælge rsv1000 .
    Fed cykel som køre godt og har masser af bundtræk..
    Det er vel det man leder efter hvis man har kørt chopper smiley

• #4   28. dec 2011 Hej,
    Har selv en hayabusa og syntes bestemt ikke den er for "ræset ",
    men det kommer klart an på hvor høj man er (er selv 182 cm )
    Den har alt hvad der hører til en touring maskine.
    Klaret den bedste mcer jeg har kørt på.
    Gert.

• #5   28. dec 2011 Jeg er 190 cm med rimeligt lang arme og ben og jeg sad desværre rigtigt skidt på den..

• #6   28. dec 2011 Jabbekot.
    Ja vi er heldigvis forskellige,jeg sidder godt på busaen.
    Men klart det er bare at prøve sig frem.
    Var selv vild forelsket i en thunderace,lige ind til jeg prøvede at køre på en,det viste sig at være noget være lort for mig.
    Så prøv det prøve det. ;-)) ;-))

• #7   29. dec 2011 Man kan også overveje en VFR800, den er ikke så stærk som de andre.. men det går sgu godt smiley

• #8   29. dec 2011 Det er en dejlig situation at stå i. Jeg købte sidste forår en Kawasaki ZZR 1400 jeg synes det er en rigtig fed kværn, jeg får dækket mit behov for kvik cykel og konen og jeg var på tur til tyskland og det klarer den også fin. Jeg siger gerne man skal vælge den motorcykel hvor man allerede er glad når man ser den.

• #9   29. dec 2011 Hayabusa er ikke for "ræset",den er faktisk kanon god på langfart. har en k8 og har også haft en af de gode gamle modeller. Den er meget stabil og momentet bliver du afhængig af:-)

• #10   30. dec 2011 Blackbirds og busas er tolta overpriced. En 1998 bb til 80000kr som har gået 1mill km og 1999 busas til 90000kr comeone. Deres priser er for latterlige.

• #11   30. dec 2011 Hvis du er i tvivl om, hvorvidt en Busa er noget for dig, så er den det ikke. Er du derimod draget af den skal du købe den og blive ejer af den største omgang motorcykeloptur, der nogen sinde er produceret.

• #12   30. dec 2011 Claus, jeg VAR draget af den og blev netop derfor sindssygt skuffet.. Jeg var simpelthen for lang, tror jeg. Det føltes som en stor SRAD for mig..

• #13   30. dec 2011 Sjovt som vi er forskellige i vores opfattelse af samme cykel. Jeg er nok et par centimeter mindre, men føler slet ikke at jeg er for lang, det gjorde jeg derimod på min Bandit 1250, hvor jeg fik for meget luft i fjæset fordi jeg sad så oprejst pga lange arme (også efter jeg monterede lavere styr)

• #14   30. dec 2011 Så er det bare surt at Suzuki totalt har fejlet med bagenden.. For maskinen er da ren konge!! Jeg ville nok hellere have en ZZR1400..

• #16   30. dec 2011 Jeg kan nok desværre hverken få en Busa K8 eller en ZZR1400.
    jeg har 90 - 100k stående til en cykel og jeg vil ikke ud og låne penge, så jeg skal have fundet noget i den prisklasse.

Men som markedet er for tiden så skulle man også kunne finde en ok cykel for de 100k

• #17   30. dec 2011 Ja, der er sg mere end rigeligt!

• #18   30. dec 2011 det skulle nu ikke være et problem at få en Busa til under 100K. Jeg havde før en ZZR 1100 den kørte også godt og problem fri i de 5 år/ 45.ooo km jeg havde den men er dog tunger at danse med en ZZR 1400 men der i mellem ligger jo ZZR 1200 som faktisk ikke er så dyr hvis det var noget.

• #19   30. dec 2011 zzr1400 er jo latterlig dyr også som brugt og så ligner den en alien på stoffer forfra, ikke køn.

• #20   31. dec 2011 hvordan kan det være at feks. en busa fra 00 med en nypris på 200k stadig koster ca 90k selvom den har kørt temlig mange km. hvorimod f.eks en zx10r fra 06 der havde en nypris på måske 240k kan købes til 100k.
    hvorfor er brugt priser på busaen så høj?

• #21   2. jan 2012 Kom og prøv min rsv. Du vil aldrig køre andet(-;

Kommentér på:
Valg af ny mc

Annonce