1.026 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

gran canaria hvilken mc gran canaria hvilken mc

Jeg skal derned snart og ligesom sidst skal jeg og min bror leje mc, sidst havde jeg ikke rigtig mc kørekort så jeg kørte en 125 off road. Men nu er historien en anden.. jeg kører 1000 kubik herhjemme. Men jeg tror dernede skal det enten være en drz 400 eller en xt 660. Hvilken ville i vælge og hvorfor. Jeg hælder til drz men bliver man træt af at den ikke har nok power eller er fun factoren så høj på den at det går lige op. Jeg skal jo heller ikke køre race smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gran canaria hvilken mc
  • #1   31. dec 2011 Afstandene er jo ikke så helvedes store dernede, men der er nogle yndige, stejle og meget små bjergveje, så jeg ville foretrække xt660 alene pga sejtrækegenskaberne

• #2   1. jan 2012 Du bliver glad for begge maskiner, drz er helt sikkert den sjoveste (og nok den jeg ville vælge, men kun fordi at jeg har ejet xt660), vælger du en xt660 så kommer du til at kunne køre flere hundrede km om dagen uden at blive træt, og selvom den ikk er ligeså sjov så ophæves det af bundtrækket!!

• #3   1. jan 2012 Hvad koster det i leje dernede?

• #4   1. jan 2012 Det koster 128 euro for drz og 134 for xt'eren for to dage.

• Karsten A
    Karsten A Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 3
    #5   1. jan 2012 Har selv lige været dernede i starten af december! Og fik mit kort i sommers! Så havde selv store planer om at leje noget enduro Yamaha XT 660 eller noget BMW GS 650 og kører rundt og se området nær Puorto rico som vi boede i...! MEN den plan blev hurtigt droppet da de lokale udlejere i byen stillede krav om 5 års indehavelse af et mc-kørekort...!?? FUCK hvor var jeg skuffet! Fortalte ham at jeg kørte en del på min bettebrors R1´er men det var han rimelig ligeglad med...! Men prislejet var fint, ikke at jeg ku´ bruge det til noget...! ;-((((

• #6   1. jan 2012 500kr om dagen for at leje en mc med en brugt pris på 20000kr damn

• #7   1. jan 2012 Hvor skal du være dernede? Jeg kommer nemlig lige derfra og lejede naturligvis også "mc" i et par dage smiley

• #8   2. jan 2012 Vi skal bo i plaia del ingles. Det var også der vi lejede sidst vi var Der.

Og Ja jeg synes dog Heller ikke det er billigt.. men det er det værd

• #9   2. jan 2012 Fedt nok smiley også der jeg lige har været.. 23 grader pt. Ved ikke om du kender turen fra maspalomas af gc65 mod fataga.. der er så mange fede superbikes som bliver pisket op igennem bjergene.. tror vi mødte 50 forskellige smiley du bør leje af bike2rent.com tror jeg det hed.. de har det bedste udvalg og rygte smiley

• #10   2. jan 2012 Hedder nu moto2rent og deres side virker ikke.. ligger dog centralt i playa del ingles + og de refunderer din taxa dertil smiley husk 100euro+ pas eller 300€+visakort som depositum smiley

• #11   2. jan 2012 vi fandt en vej inde midt på øen sidste år hvor den går hele vejen til venstre ned af et bjerg så man kan se om der kommer modkørende. så man kunne bare blæse til hvis der ikke kom nogen smiley DET VAR FEDT.. den skal vi finde igen..

• #12   2. jan 2012 og det er moto4rent.com du tænker på ikke? det var også der vi lejede sidste gang smiley

• #13   2. jan 2012 Yes præcis smiley De er super... Det er nok den samme vej vi taler om... Alle veje fører nemlig til Fataga smiley

En anden fed vej er også til Pourto De Morgan (Fedt/Flot sted at spise), videre til byen Morgan og derefter videre op i bjergene. Der er nogle vanvittig fede bjerge/veje på vestkysten.

Hvis man er til offroad er der de bedste muligheder mellem pourto rico og morgan smiley

• #14   15. jan 2012 så r jeg hjemme igen med ca 250 km den ene dag samme med min bror på en Honda Transalp og mig på en XT 660. det var fedt.. men den anden dag nøjedes jeg med 100 km alene med FULD skrald på i bjergene.. DET var sjovt.. satan sådan en XT660 kan ikke ret meget andet end at køre sjovt på snoede veje.
    hvis man prøver at tulre afsted stiger farten og nedlægningen i svingene hurtigt igen af sig selv.. bøllecykel 8-D

• #15   15. jan 2012 Fedt nok smiley Billeder please.. hehe

• #16   15. jan 2012 og en lille rutebeskrivelse evt smiley

• #17   16. jan 2012 billeder.. hmm jeg må se om jeg kan oprette et galleri eller noget..
    men min solo tur der skulle jeg have haft et gopro kamera på hjelmen, det havde været sjovere. for der fik jeg ikke taget billeder..

men ruten den første og lange dag kørte vi til puerto rico og op til nordvest spidsen til fyrtårnet. og derefter fra galdar ind over øen til Tejeda til san bartolome og til santa lucia og til ingenio og af motorvejen tilbage til playa del ingles. det gav plus vores små omveje 250 km.

min solotur gik op af GC60 forbi fataga og san bartolome op til hvor GC 605 starter. op på det første GC 605 skilt så jeg et lille KTM klistermærke.. og DEN rute de føste 15 km nord fra var den fedeste vej jeg kørte i år. den kan klart anbefales.. ikke megen trafik og nogenlunde oversigt. herfra ned til puerto de morgan og hjem til playa del ingles. ca. 100 km hvoraf 30 var med FULD skrald på.

Kommentér på:
gran canaria hvilken mc

Annonce