{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5000 kr
  • #1   1. jan 2012 Jo, fyr den af til bedste bud, hvis den ikke er dig for kær smiley

  • #2   1. jan 2012 Bjørn + Woop:

    Undskyld, det her angår ikke mig, men jeg har alligevel meget svært ved at holde kæft!!!!

    Som jeg ser det har Bjørn Næsten accepteret et tilbud. Det betyder, at en eller anden står med en forventning...

    Hvis min opfattelse af situationen er korrekt, så bør I begge tænke bare en smule i anstændighedsbaner - er dette tidspunktet at starte en "Auktion" på?????

    ...jeg bryder mig IKKE om adfærden, hvis den ellers er korrekt opfattet.


    Retfærdigvis - jeg ved jo ikke om Bjørn afviser Woop's henvendelse:-)


  • #3   1. jan 2012 Vil da lige fortælle en kedelig oplevelse jeg havede i efteråret. Har i lang tid kikket efter en Gixxer K3-4. Fandt pludselig en meget billigt pga nogle småskrammer. Jeg kontaktede ham torsdag pr tlf. fredag satte jeg nede i banken og snakkede med ham igen. og fik oplyst diverse stelnr osv. med hensyn til retsgæld. Alt var i skønneste orden. Jeg hævede penge og aftalte at jeg kom søndag formiddag. Jeg var så glad, det blev lørdag formiddag og jeg fik en sms med følgende besked. Må desværre aflyse vores aftale da jeg netop har solgt den. Spørg lige om jeg var mega pissed off på den nar.

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #5   1. jan 2012 Da jeg i tidernes morgen kørte lastbil lavede jeg en aftale med en mand om at jeg hentede hans byggeaffald i forbindelse med hans renovering af hans hus, mod jeg fik hans trailer, som han alligevel havde til salg.

    Da sidste læs var hentet og jeg sagde at jeg så ville hente trailerne torsdag, som aftalen jo lød på var det helt ok, da jeg kom der ned var kun konen hjemme, og hun kunne da fortælle at han havde solgt traileren til anden side onsdag.

    Hvad kan man gøre, kan ikke hente hans lort igen, og kunne heller ikke brokke mig til vognmanden og få ham til at sende en regning i stedet for, da han ikke rigtig vidste noget om min lille aftale,


  • #6   1. jan 2012 Wooop ham den anden har første bud på den. og tror den er solgt..

  • #7   1. jan 2012 5000 er en fin pris, for at komme tilbage til emnet, sælg du bare...

  • #8   1. jan 2012 Det samme trick laver autoriserede MC-forhandlere også.... bla nogen bmw-forhandlere på fyn. Så folk gør som de finder bedst!

    Men igen, hvor mange er ikke også blevet brændt af en potentiel køber??



  • #9   1. jan 2012 ja... 5000kr er en realistisk pris lige pt synes jeg. den er ikke i bund.

  • #10   1. jan 2012 Sådan Bjørn - Stå på din aftale, det gør et mandfolk:-))

    Nogen må synes, at mine - og dine - synspunkter er naive, men jeg er gammeldags nok til at mene, at den gode samvittighed er vigtig.

    Way to GO:-)


  • #11   1. jan 2012 Knud : +1

  • #12   1. jan 2012 et ord er et ord og det står man ved !!!!! hvis man er en rigtig mand!!!!
    mvh
    Jan


  • #13   2. jan 2012 Har prøvet det samme, altså at stå som sælger, havde en gammel Citroen BX diesel vogn jeg skulle have solgt, jeg satte den i DBA til 2000kr, den første der ringede og bød de 2000kr fik den, 30min efter ringede en andne og bød 3000kr, det er altså lokkende at sige at han godt kunne have fået den... men sådan er jeg ikke opdraget så solgte den self til ham den første, men er da lidt surt at gå "glip" af 1000kr oven i smiley

  • #14   2. jan 2012 Men må gøre det klart for køber om man vil holde den tibage ell, 1st til mølle. Synes helt bestemt at hvis man aftaler et tidspunkt for afhentning. Så skal man sgu stå ved det.. Om sælger så har solgt for billigt ell fortrudt. Det burde man gøre sig klart inden man laver annoncen.

  • #15   2. jan 2012 Niklas:

    Man kunne jo vælge.....at lade historien ende her. Jeg bryder mig heller ikke om trådstarters profilbillede, men tråden har jo vist, at der gemmer sig et mandfolk bag ved. Kunne du så ikke bare lade det blive ved det, og så gemme dine "intelligente" og nedladende forslag til en anden gang?

    Og alle jer andre: Undskyld!


  • #16   2. jan 2012 har lige nu afsluttet en handel hvor jeg skal hente en mc til en aftalt pris i morgen så må jeg bare håbe knægten holder sit ord og sælger til mig (han smed en pb med den pris han ville have og jeg sage ja tak)
    følger op imorgen eftermiddag smiley kryds fingre for mig smiley
    mvh
    Jan


  • #17   2. jan 2012 Selvfølgelig går det Godt Jan - der er da heldigvis flest ordentlige mennesker til:-)

  • #18   2. jan 2012 håber da også da det er et kanon lille vinter projeckt (eller hvordan det nu staves) så glæder mig lidt til mc nummer 4 i garagen smiley
    mvh
    jan


  • #19   2. jan 2012 Jeg må indrømme at ved folk der prutter i vildskab uden at have set varen og ved folk som vil have man skal vente i 1-2 uger før de gider vise sit fjæs og måske ikk alligevel ka sige præcist hvornår, sælger jeg til anden side hvis der dukker en op. Det er først til mølle og synes generalt folk der ringer og er skide ivrige, men først kan komme til den første eller om 2 uger alligevel aldrig dukker op og det er faktisk mere træls som sælger at afvise 3-4 interesserede købere også den første aldrig kommer

    Hurtig handel er heller ikk næste weekend f.eks : ) Udover dette så er en aftale en aftale : )


  • #20   2. jan 2012 jeg aftalte handlen idag og henter imorgen= hurtig handel og ja hvis folk vil resaverer mine cykler så er det 10-20% udbetaling og hvis de ikke er kommet på den aftalte dag så er de 10-20% tabt. er der tale om resavering flere måneder hedder den 40-50% up front sådan undgår man de useriøse det er min erfaring
    mvh
    Jan


  • #21   2. jan 2012 peter:

    men er det ikke ligesom noget andet???? Sådan gør jeg selv, når jeg sælger noget - siger til køber, at han skal komme og afregne, for den der står der med beløbet får sgu varen. Når der så er en, der siger at han kommer f.eks næste dag eller om f.tre dage, så holder jeg varen tilbage, hvis det er det vi har aftalt:-)


  • #22   2. jan 2012 Huh...?

  • #23   2. jan 2012 signing off er ved at blive en sviner nu:-(

  • #24   2. jan 2012 Tja, det skulle jeg muligvis ikke have skrevet.....


  • #25   3. jan 2012 Så er jeg den glade ejer af en zuki GS450 ......i kasser men man kan se der er lagt et stort arbejde der til hvor knægten er nået OG den var sku langt mere værd en det jeg gav smiley traaalllaa lumdidej jeg elsker når folk holder deres ord og jeg gør en KANON handel smiley Så der findes også folk under 30 der har moral og etikken iorden smiley
    mvh
    Jan


  • #26   3. jan 2012 Selvfølgelig gør der det - TILLYKKE:-)

Kommentér på:
5000 kr

Annonce