2.446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

MC forhander i Nordjylland - Tøj? MC forhander i Nordjylland - Tøj?

Hej Folkens.
Jeg er blevet den lykkelige ejer af min første mc og skal selvfølgelig have noget ordentig beklædning til jeg skal ud at kører til foråret/sommer (Når kortet er taget)
Jeg vil ikke købe over nettet i første omgang og synes det er lige langt nok til tyskland efter den.

Så efterlyser nogle forhandlere i nordjylland, hvor jeg kan få en ordentlig:
* Læderdragt (uden den sprænger mit SU budget fuldstændig)
* Handsker
*Støvler

Håber I vil dele jeres erfaring med mig, så jeg kan komme godt fra start.

På forhånd mange tak.

PS - Kommer fra Hjørring

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC forhander i Nordjylland - Tøj?
  • #1   4. jan 2012 motohaus.dk ligger mellem harken og hjørring

• Dan P
    Dan P Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 116
    #3   4. jan 2012 motohaus kan helt klart anbefales, kanon sewrvice de har derude og de kan skaffe det meste hjem.
    MC1 i sæby, flinke folk med et kæmpe udvalg, også kanon kundeservice.
    MCgiganten i frh, har ofte noget outlet, dog er de ikke så hurtige til at få skaffevarer hjem, men gode priser...

• #4   4. jan 2012 Motorgården i Svenstrup.
    Jensen Bike&Cars Nørresundby
    Special Aalborg
    Mc-Shoppen, Maigårdsvej Frederikshavn
    HMC, Vesterhassing (mod hals)
    Thansen
    Bilka Aalborg? Sommetider smiley
    Lidl - Sommetider?

Overvej evt. at tage ud og prøv det du gerne vil have og noter mærke og størrelse for derefter, at købe det på nettet. Ebay.co.uk er din ven smiley

Har handlet ved dem alle sammen og de har lidt af hvert.

• #5   4. jan 2012 Jo herinde på galleriet kan du også sagtens lave en god handel smiley

• #6   4. jan 2012 Den der med at tage ud og bruge en forhandlers tid, for så at gå hjem og bestille det på nettet er svinsk, synes jeg... Hvis det var dig der havde brugt halve og hele timer på at hjælpe med at finde tøj, støvler osv og personen så siger tak for hjælpen og går igen, hvor lang tid har du så råd til at have butik...?? Hvor vil du gå hen og prøve tøjet når alle forhandlere har lukket pga ingen salg...??

Hvis man vil handle på nettet og ikke kender sin størrelse, må man sku bestille den man regner med passer og så sende det retur hvis det ikke passer...

/ Bülow...

• #7   4. jan 2012 Bülow, han skriver han IKKE vil handle på nettet.

• #8   4. jan 2012 Det var osse mere henvendt til Emil S... smiley

Der er forresten tit en del at spare ved at købe det hele samme sted... En del steder kan man få handsker eller støvlerne i rabat, hvis man køber dragt, handsker og støvler...

/ Bülow...

• #9   4. jan 2012 beklager, det indlæg havde jeg ikke lige set.. Men ja er enig med dig. har selv lige købt ny hjelm idag ved mc1 i sæby. Flinke fyre og pænt udvalg.

• #10   4. jan 2012 Jeg ville da klart tage ud til torben ved TK.. Han har en del, og jeg købte mit første sæt tøj derude.. Og det ligger som sagt i Hjørring, så det bliver vel næppe bedre..

• #12   4. jan 2012 jeg ved at bislev mc og motor service har noget læder tøj på tilbud og støvler i samme mærke

• #13   4. jan 2012 Emil S
    Forestil dig, at du har din mc til salg og at jeg er interesseret i lige nøjagtig den model. Jeg vil bare ikke købe en brugt, kun en ny. Jeg kontakter dig for at se og prøve din mc. Jeg bruger et par timer af din tid lørdag eftermiddag, for en prøvetur er da minimum en time, og derefter skal vi selvfølgelig tale om cyklen, dine erfaringer osv. Jeg takker og skal "lige" tænke over det - derefter hører du ikke mere fra mig - jeg har nemlig købt en spritny mc af samme model - forhandleren havde bare ikke en demo jeg kunne prøve.
    Kendte du mine hensigter, havde ikke spildt et par timer på mig - du havde sikkert kaldt mig "idiot" eller lign og bedt mig rende ad h... til.

• #14   4. jan 2012 Kammerater... Det er spillets regler smiley Jeg er sådan set ligeglad med hvordan i handler, hvordan min nabo handler eller for den sags skyld ligeglad med hvorledes trådstarter handler - Alt-i-alt er det jo op til manden selv, hvorledes han ønsker at købe sit nye grej smiley

Og forresten poul A... Du er velkommen til at komme og prøve min mc - Det er igen spillets regler når du vælger at sælge din mc... Nu vil jeg ikke indlede til en længere diskussion omkring moral og etik eller for den sags skyld køb og salg af brugte eller nye mc'er, da det ikke rigtig hører sig hjemme i mandens tråd.

Bülow du handler som du gør og andre handler som de gør - Alles gut.

• #15   4. jan 2012 Mo2part. Der har jeg købt mit. Det funker sq. Tror nok der er et billede inde i min profil.

• #17   6. jan 2012 Hey hey..
    Vil bare takke alle for de fantastiske forslag.. smiley
    Jeg endte ved MC Giganten i Frederikshavn og fik
    * Frank Thomas jakke
    * Frank Thomas bukser
    * Alpinestar støvler
    * Frank Thomas vinterhandsker. - Fik 50% rabat på det hele.
    Så smed han endda også lige et sæt sommerhandsker og et halsrør med oveni handlen uden yderligere beregning. smiley

Er helt sikkert ikke sidste gang jeg kommer der.

Kommentér på:
MC forhander i Nordjylland - Tøj?

Annonce