716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

forslag til mc forslag til mc

Jeg har idag købt en Savags til min datter og er nu på udkik efter en støre mc til mig selv jeg have planlagt vi skulle have købt 2 ens savager men må erkende den er fysisk for lille , jeg er gået i tænke boks ved hvad så ?
Suzuki 800 Volicer
750 Shadow
elller ? noget i den katogori og max 80-90 000 kr jeg har normalt kun kørt Suzuki og været super tilfreds men hvis der er en der har en model jeg ikke lige har tænkt på vil jeg geren have et tip
750 til 1000 ccm ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forslag til mc
  • #1   6. jan 2012 yamaha vmax ? god størrelse og alt den kræft du nogensinde får brug for.

• #2   6. jan 2012 Hej

Jeg endte med at sælge min 2005 xv1600 Wildstar til 72k her i slutningen af sidste sæson, og det er en god stor maskine (fysisk)
    bare gå til prisen, jeg fandt ud af at andre ikke holder sig tilbage og der er masser af cykler til salg.
    Du har penge til ren handel og sælgere er rigtig sultne, og hvis ikke den første vil gå ned i pris så er der 35 cykler magen til, og en af dem skal nok gå ned i pris.
    Så bare sigt højt.

• #3   6. jan 2012 Suki 800 Marauder og så er den faktisk en hæderlig "svinger" klassen taget i betragtning

Kommentér på:
forslag til mc

Annonce