{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der er NU motorcyklerne skal sælges
  • #1   8. jan 2012 Lyder godt..

• #2   8. jan 2012 antal søgninger er vel ikke = antal salg. Nej, det er sgu nok nytårsforsætterne som er gået igang men tvivler de får lov af konen.

Plus den hjemmeside har en interesse i at hype salgstallet højt op.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #3   8. jan 2012 Da ærgerligt min er skilt ad, en ST1100 i stumper får man nok ikke helt det samme for som en samlet smiley

• #5   8. jan 2012 Lige præcis Jesper.

• #6   8. jan 2012 Jeg vælger nu den positive version.

Det er vel (ganske vist helt teoretisk) muligt, at firmaet ikke lyver eller har sminket tallene?

Hvis en MC ikke bliver vist, her såvel som i 123MC, bliver de ihvertfald ikke solgt. Jeg har forbavsende mange klik på min salgsannonce, og skal såmænd nok få solgt inden foråret.

Jesper, det må være forfærdeligt at have en så negativ indstilling som du har. Håret i suppen skal nok blive fundet ikk' ?
    God weekend og husk at smile:)

• #7   8. jan 2012 Bare når man ser navnet på forfatteren på artiklen - ja så skal man tage indhold med en gran salt.

• #9   8. jan 2012 Syntes skam også det er en fin side, der er meget god info osv. - til tider finder jeg bare host host nogen af artiklerne ... Ja som du siger selvfede og ikke underbyggede.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #10   8. jan 2012 mit indtryk er: Meget af det han skriver er noget han har læst, oversat og omformuleret så det virker som om det er ham selv der har fundet ud af det.

Har engang fundet en artikel han havde skrevet, på engelsk et andet sted med næsten samme indhold. Ud af hans skriverier, var der ikke noget der gav indtryk af han ikke selv var ophavsmanden bag, tvært i mod

• #11   8. jan 2012 Vildt. 30.000 pt der søger brugte motorcykler. Bliver rigtig godt når vi når de 100.000 potientielle købere på brugtmarkedet, som de skriver om. Og eftersom det jo med stor margin er den største salgsside, så er det der de første 100.000 af os får solgt sin mc.

• #12   8. jan 2012 Jesper,

Pas på med de tidlige morgenbajere..

• #13   8. jan 2012 Jesper, tag nu to øl mere så bliver du rigtig god til læsning smiley

30000 søgninger er vel næppe det samme som 30000 personer. Med mindre alle kun kigger på en maskine smiley

Da absolut plausibelt da jeg til tider kigger på 10-20 om dagen.

• #14   8. jan 2012 det er vel rimeligt at forvente en forholdsvis høj korrelation mellem delta:antal søgninger og delta:antal interesserede købere og delta:antallet af solgte mc'er.... men det er selvfølgelig ikke til at sige hvor høj

• #15   8. jan 2012 Kim O: Nææ, jeg er skam tilfreds nok, har lige fået solgt min mc, såå intet problem der. Men man bliver sgu nød til at forhold sig til de "artikler" og udøve lidt kildekritik.

Men nu går jeg ind og klikker 10.000 gang på din annonce så skal den nok blive solgt.

• #16   8. jan 2012 Bruger også statcounter på kompaniets hjemmeside og det er altså et seriøst værktøj. Deres tal lyver ikke.

Men antal søgninger og antal salg er jo ikke det samme men det skriver de jo heller ikke.

• #17   8. jan 2012 Hugo E: Nææ ikke direkte i "artiklen" men i overskriften. Det er NU motorcyklerne skal sælges.

• #18   8. jan 2012 Salg kræver vel annonce ses og hvis visninger stiger for tiden er der vel intet forgjort i at fortælle at nu er et godt tidspunkt hvis man vil sælge.
    Hvis man ikke tror på det kan man jo bare lad være med at sætte til salg der. Længer er den vel ikke?

• #19   8. jan 2012 jooo Hugo det er den, du forholder dig stadigvæk ikke til problemet. sådan burde overskriften ha været.

Det er NU motorcyklen skal sættes til salg, hvis du vil ha den skal ses.

• #20   8. jan 2012 Jesper

"Men nu går jeg ind og klikker 10.000 gang på din annonce så skal den nok blive solgt."

Tusind tak Jesper. Om ikke andet kommer annoncen på forsiden af MCG hver gang du klikker på den. Du får lige en tilbagemelding med yderligere tak for hjælpen når handelen er i hus smiley

• #21   8. jan 2012 Jeg kigger næsten dagligt på brugte motorcykler. Ikke fordi jeg har tænkt mig at købe en, men fordi det er spændende at se hvad for nogle fede cykler der er til salg. Især her om vinteren hvor der tit kommer nogle gode knaldtilbud.

• #22   9. jan 2012 Man kunne jo også bare tilpasse prisen til markedet og sælge her og nu.......

Kommentér på:
Der er NU motorcyklerne skal sælges

Annonce