1.365 visninger
|
Oprettet:
Mærkelig lyd {{forumTopicSubject}}
Hej MCg
var i dag ude at kigge på en kawasaki zxr400 til fruen, men ved lige omkring 6000omdr. sagde den en mærkelig lyd, sådan lidt "skralrende" hvis i forstår, har lidt svært ved at fortælle hvordan det lød desværre.
nogle der har en ide til hvad det evt kunne være?
på forhånd tak.
Anders
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 932
feb 2010
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 78 Svar: 574
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 828
forsvandt lyden igen ved ca 7000?
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 78
havde bare lidt svært ved at høre hvor det kom fra, desværre,
Bent c : ja lyden forsvandt igen ved 7000,
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 828
Mærkelig lyd