{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

1-dags/uge-plader {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har fået et godt tilbud på en cbr900 uden afgift.

Hvordan fungerer det med de her klistermærke-plader man kan få? Og hvad koster de?

Jeg kunne forestille mig man skal have et formål med køreturen, men er der nogen herinde der bruger det istedet for faste nummerplader, som kunne fortælle mig lidt om hvad man gør osv?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1-dags/uge-plader
  • #2   14. jan 2012 de klistermærker koster 100 kr i døgnet...

og må kun bruges til og fra værksted/synshal.. så den ide med at bruge den til hyggeture når det er godt vejr bliver sq dyrt hvis du bliver taget..

det koster afgiften... + en bøde på samme størrelse..

• #3   15. jan 2012 Okay tak for svaret Nicky smiley

Thore jeg var interesseret i nogle historier fra folk med erfaring. Men tak for linket, det ser smart ud det dersens google......

• #4   15. jan 2012 Du må ikke bruge dem til hyggekørsel.
    De er KUN til afprøvning af køretøjet, og kørsel i forbindelse med indregistrering.

Som Nicky ganske rigtigt skriver, vil du hvis du bliver stoppet få en opkrævning på den fulde afgift, samt en bøde i samme størrelse som afgiften.

Og når du kører på prøveplader, så kan du i alt fald være 100% sikker på at blive stoppet hvis du bliver set af betjentene.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.919
    #5   15. jan 2012 Idag skal du angive hvorfra og hvortil de skal bruges og med hvilket formål. Det koster 100 kroner om dagen, og som udgangspunkt kan du roligt regne med at blive stoppet hver eneste gang du bliver set af ordensmagten.

Og du skal ikke leje prøveplader til din MC ret mange gange før den bliver betragtet som "taget i brug", som politiet takserer med en bøde på størrelse med afgiften, som skat.dk samtidigt skal have af dig før du får udleveret MC'en igen.

Kommentér på:
1-dags/uge-plader

Annonce