2.188 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Shoei Visir Shoei Visir

Louis har 20% rabat her i weekenden, så påtænker at købe et ekstra, tonet visir til min XR 1100. Men der findes jo rigtig mange forskellige, mørktonet, let tonet, gradueret tonet, og toninger med spejleffekt i flere forskellige farver. Så ville lige høre om nogen kunne anbefale et af dem. Det skal ikke være så mørkt, at det er nødvendigt at slå det op, hver gang man passerer en skovstrækning.
Vil det være bedre, kun at købe et tonet Pinlock?, som jo fylder mindre, hvis det skal medbringes på cyklen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shoei Visir
  • #1   3. feb 2012 Køb et ekstra visir, det er mås at skulle skifte pinlock, og den gummiliste der er på pinlocken bliver hurtig træt, så det er bedst at lade den sidde.
    Man kan dog få en pinlock der toner sig selv når den bliver ramt af sollys, og så bliver klar igen når der er mørkt.
    Jeg har selv 2 visir til min shoei, og bruger stort set aldrig det klare.
    Det er kun når der er meget mørkt/nat at det er nødvendigt at slå det op.

• #2   3. feb 2012 her er det aktive pinlock
    (link fjernet)

• #3   3. feb 2012 Havde et gradueret tonet på min gamle xr1000. Det virker super, og så fint i mørke. Men husk ekstra pinlock for som Pandaen siger så holder det ikke til at blive flyttet.

• #4   3. feb 2012 møg de har tilbud nu smiley Bestilte min nye hjelm Tirsdag, uden yderlige rabat..

Jeg har hørt de visir med spejleffekt er en del lysere og kigge ud af end de mørktonet smiley

Hvilke hjelm har du ? altså design

• #5   3. feb 2012 jeg kan desværre ikk sige hvordan shoeis visir er, men jeg kører med et spejlvisir og det er bare det bedste for mine øjne i sol og dagslys. men i mørke duer det absolut ikk, så der har jeg et klart jeg skifter til..

• #6   3. feb 2012 jeg har lige modtaget et "black" visir til min xr-1100, er en smule lysere end det uorginale jeg havde til min xr-1000, og havde ingen problemer med at det på 1000'eren var for mørkt

• #7   3. feb 2012 Jeg har forsøgt at købe noget hos Louis, og har også skrevet min rabatkode. De skriver så, at ingen af produkterne i min indkøbskurv kan de give 20% rabat på.....så det er vist ikke alle produkter de giver rabat på.

• #8   3. feb 2012 @Smed, der er 20% rabat her fredag og lørdag, men kun på een artikel, og det kræver en rabatkode. Har brugt systemet ofte, og det plejer at virke.

• #9   3. feb 2012 @HHR, Friss. Jeg overvejer også et spejlvisir, som dog også er det dyreste, men ville lige vide lidt om toningen på det i sammenligning med de nomale mørktonede.
    Det graduerede er også under overvejelse.

• #10   3. feb 2012 @Tommy Panda. Har tænkt på det aktive Pinlock, i sidste sæson var de næsten umulige at skaffe til Shoei, og Louis har dem ikke.

• #11   3. feb 2012 Henning: Og jeg gentager lige. Jeg har fået en rabatkode, og den er godkendt, men den vare jeg har i min kurv gælder rabatten ikke på...... Det var et par Rukka Goretex tekstil bukser.

• #13   3. feb 2012 MiChRev . hvilken hjelm har du? Jeg fik det aktive i julegave, men syntes ikke rigtig det virker. Har en XR-1100 og testet det med et klart visir her i vintersolen. Det tinter så lidt at jeg er nødt til at holde noget hvidt papir bagved for at kunne se en forskel. Jeg har læst mig til, at der er andre end mig der har den oplevelse. Det skulle være pga. det UV filter er er i visiret.

• #15   3. feb 2012 Okay, mærkeligt.. Jeg har samme oplevelse som ham her: http://www.youtube.com/watch?v=YdM6R-KGdvM
    Har du et standard visir, købt hos dansk forhandler? Jeg skrev til SHOEI, for en måned siden, om de forhandler visir uden UV filter, men har ikke fået svar endnu - og får det nok heller ikke.

Kommentér på:
Shoei Visir

Annonce