940 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
16. jul 2005 Følger: 37 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 383
NY IDE TIL GALLERIET...? {{forumTopicSubject}}
Jow, nu skal i høre. Det hele startede med at En John S igår oprettede en XT660X, hvor han havde nappet alle billerder fra RØSSI's profil. Bagefter var vi nogle stykker der havde fat i ham inde på hans profil, hvilket var ret morsomt... Slut prut finale.
Ville det ikke være fedt at have en slags FAKERS' HALL OF FAME, hvor man gemmer billerder og konversationerne bagefter?
/Kristoffer
jul 2005
Følger: 37 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 383
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 236
jul 2005
Følger: 37 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 383
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 236
jul 2005
Følger: 37 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 383
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 511
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 511
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 644
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 82
Men vil sådan et arkiv over tåber ikke blot opildne flere tåber til at prøve, hvis de kan komme i "hall of fame" ??
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 644
NY IDE TIL GALLERIET...?