595 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

køb a kawa z750 køb a kawa z750

den er vist fra 84 eller sådan noget. er den dyr i reseve dele?

der skal måske et nyt kædekit på. næste seson. er det noget som koster det hel store? jeg vil gerne bygge den lidt om i ved til stret look....

er det ikke en ok cykel. jeg køber den ved min fætter. og ved hvordan han har kørt den. og passet den.

ved ikke hvor meget den har gået.. men jeg håber sku jeg gør det rigtig. kan det gå galt til en pris a 17.500kr?

håber på lidt svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb a kawa z750
  • #1   3. jun 2006 Til de penge kan det vel ikke gå heeelt galt. De gamle Z-modeller er jo kendt for at være rimelige solide.
    Jeg har en kammerat som har en z550, og som ikke passer specielt godt på sine ting. Én vinter smed han den til opbevaring uden at have lavet noget som helst ved den, ikke engang vasket den eller hevet batteriet af. Et halvt år senere hiver han den ud af garagen, smider nøglen i og lortet starter få sekunder efter. Det siger vist lidt om holdbarheden på den:-)
    Han lavede i øvrigt tricket igen i år, denne gang stod den bare udenfor i sne og regnvejr i langt over et halvt år, den måtte dog til forhandler her da han ville starte den igen, men det kostede næsten intet at få den lavet.
    Mvh
    Martin

• #2   3. jun 2006 En Z´er kører altid! - bare se min, 90.000km, med turbo! - og den spinder stadig som en tigermissekat!
    SUKKERTØJ er hvad det er!

Hygge

Jonas

www.KawaZmc.dk

• #3   3. jun 2006 tigermissekat = olieraket

• #4   3. jun 2006 så har jeg fundet ud af at det er en 86... dejligt..

Kommentér på:
køb a kawa z750

Annonce