{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

BKS læderdragt.. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er ved at kigge lidt på en 2 delt læder dragt fra BKS. Har ladet mig fortælle at det skulle være Frank Thomas der stod bag. Er der nogen af jer herinde som kan be eller afkræfte det??
Det skulle være læder af samme kvalitet som motogp kører bruger. Måske det er derfor prisen er i den dyre ende. Men pris og kvalitet hænger som regel sammen, ikk?

VH Lennon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BKS læderdragt..
  • #1   14. feb 2012 Jeg kører selv med BKS Silverstone dragt på banen.

Aner ikke om Frank Thomas er indblandet, men det er da begge engelske fabrikatet, som begge laver lædertøj,,,så det har de da til fælles smiley

Som med alle andre fabrikater, er der også her forskel på kvaliteten af den billige dragt i programmet og den dyre....så det er vidst lidt overkill at sammenligne med MotoGp dragter.

Ingen tvivl om at det er høj kvalitet, både mht læderet, syninger, opbygning og beskyttelse. Dog gør det kraftige læder i Silverstone dragten at den noget tungere, sammenlignet med andre dragter...mener faktisk den vejer omkring 6kg!
    Men eks. BKS Toseland Replica er lavet i lidt andre materialer og virker lettere og mere smidig...men er også lidt dyrere.

Fandt lige denne anmeldelse af BKS Silverstone, som passer meget godt med mine egne indtryk:
    http://www.trackdaymag.com/gearbox/8-crash-tested-bks-silverstone-1-piece-suit-and-gloves.html

Just my 2C

• #2   14. feb 2012 Synes også det lød lidt for godt mht Motogp kvalitet, men tung det er den i hvertfald og man kan sagtens mærke at det er kvalitet. Men spørgsmålet er om det er at skyde gråspurve med kanoner at købe sådan en dragt i forhold til en lidt billigere dragt. Det skal siges at dragten er ny, eller har kørt en prøvetur. Ny pris er ca 9000kr og jeg kan købe den til 4000kr..
    Hmm, er sku lidt i vildrede..

Kommentér på:
BKS læderdragt..

Annonce