768 visninger
|
Oprettet:
BKS læderdragt.. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er ved at kigge lidt på en 2 delt læder dragt fra BKS. Har ladet mig fortælle at det skulle være Frank Thomas der stod bag. Er der nogen af jer herinde som kan be eller afkræfte det??
Det skulle være læder af samme kvalitet som motogp kører bruger. Måske det er derfor prisen er i den dyre ende. Men pris og kvalitet hænger som regel sammen, ikk?
VH Lennon
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.528
Aner ikke om Frank Thomas er indblandet, men det er da begge engelske fabrikatet, som begge laver lædertøj,,,så det har de da til fælles
Som med alle andre fabrikater, er der også her forskel på kvaliteten af den billige dragt i programmet og den dyre....så det er vidst lidt overkill at sammenligne med MotoGp dragter.
Ingen tvivl om at det er høj kvalitet, både mht læderet, syninger, opbygning og beskyttelse. Dog gør det kraftige læder i Silverstone dragten at den noget tungere, sammenlignet med andre dragter...mener faktisk den vejer omkring 6kg!
Men eks. BKS Toseland Replica er lavet i lidt andre materialer og virker lettere og mere smidig...men er også lidt dyrere.
Fandt lige denne anmeldelse af BKS Silverstone, som passer meget godt med mine egne indtryk:
http://www.trackdaymag.com/gearbox/8-crash-tested-bks-silverstone-1-piece-suit-and-gloves.html
Just my 2C
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 122
Hmm, er sku lidt i vildrede..
BKS læderdragt..