1.406 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
19 Svar
MotorHjørnet Viborg ? Mærker og modeller ?? MotorHjørnet Viborg ? Mærker og modeller ??
Hej mcg
Skal en tur til viborg i weekenden og kigge lidt tøj og hjelm..
Jeg har luret på deres hjemmeside, men kan ikke se hvilke mærker og modeller de har ved dem
Nogen der ved hvad de forhandler ?
Hjelme ?
Jakke/bukser/handsker ?
0 synes godt om
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 8 Emner: 85 Svar: 318
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.453
mvh
http://issuu.com/reinhardt_as/docs/on_wheels_2012?mode=window&viewMode=doublePage
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.453
mvh
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 244
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.091
Nogen der ved om deres Outlet er samme mærker som de ellers fører eller partier de har fået hjem fra andet sted ?
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.453
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 11 Svar: 376
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 297
Hvad er der galt med & købe tøj i bikeshoppen?
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
Nu har jeg kigget på trustpilot, kan ikke lige genkende det billede som du gerne vil tegne. 7 ud af ti stjerner er vel fint nok. Desuden er det også deres værksted som får kritik og ikke butikken, så kan ikke se noget galt i at handle der. Har personligt kun haft posetive oplevelser med Bikeshoppen.
Så min varmeste anbefaling her fra
jan 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.091
De reklamere jo med man kan få sæt fra 1499,-
jan 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 11 Svar: 376
- Jakken flækkede tænderne på lynlåsen efter knap 5 mdr. = fabrikationsfejl. Afslag på bytte, reperation af jakken eller afslag i prisen.
Det var først da jeg tog kontakt til importøren og sendte jakken over til dem (FOR EGEN REGNING), jeg fik tilbud om at få en ny jakke i bytte. Det afslog jeg og fik i stedet en check på beløbet tilsendt.
God service fra Held, ikke fra Bikeshoppen.
- Bukserne, opdagede jeg allerede første dag, havde en misfarvning på det venstre ben. Jeg pakkede bukserne ned i kassen igen og kørte ud for at bytte dem.
Afslag. "Jeg ku´ jo bare vaske dem efter forskrifterne!"
I løbet af den følgende uge havde jeg fat i importøren (Rukka), som pålagde Bikeshoppen at bytte bukserne. Dette efterkom de aldrig, men dum som jeg var godtog jeg et tilgodebevis på servicetjek på min GS500.
(Herom senere)
- Handskerne sled fingrene igennem på under 6 uger.
Afslag. "De er jo ikke lavet som et par arbejdshandsker, så lad være med at lægge brosten med dem!"
Fair nok, de var billige og jeg havde kørt meget, så jeg tilskrev det dårlig kvalitet (no-name mærke). Jeg købte nye handsker hos Rydberg i stedet for.
- Støvlerne slap den ene sål i forfoden allerede i det tidlige forår, efter ca. 4 mdrs vinterhi.
Afslag på reperation. "Du må jo ha´ opbevaret dem forkert så!"
Jeg kørte ned til den lokale hælebar og fik limet begge såler limet om for en hundredelap. Regningen for reperation afviste de blankt at dække. Forståeligt måske, men alligevel en i min verden dårlig service af Bikeshoppen, når jeg nu selv havde sørget for at få udført deres arbejde.
- Hjelmen kom aldrig til at passe. Foret KUNNE simpelthen ikke sidde rigtigt og blev ved med at vride / dreje sig løst, så selvom den sad tæt nok til hovedet føltes den altid "forkert".
Ingen råd og vejledning, da jeg prøvede hjelme, intet overhovedet = fejlkøb.
Sidste gang jeg satte mine ben hos Bikeshoppen var kort tid efter jeg havde indløst mit tilgodebevis for bukserne.
Jeg fik lavet service på min GS500: olieskift, justering af karburator og knastkæde. Sidstnævnte havde de så strammet så meget, så knastkædefølgeren blev slidt i stykker og sendte metalsplinter igennem hele systemet.
Resultat: Totalskadet motor.
Bikeshoppen hævdede at have fulgt alle forskrifter, og jeg derfor selv må ha´ brugt maskinen til stunts for at den slags kunne ske. Jeg har så efterfølgende fået at vide flere steder fra, at det er en klassisk servicefejl at stramme knastkæden for meget.
Af ren og skær frustration, over den mildest talt ELENDIGE service de i flere omgange og over lang tid har ydet mig, slæbte jeg maskinen ud på gaden med olien pissende ud ad den, og knaldede hjelmen i asfalten. Suki´en fik jeg en kammerat til at komme og hente og køre ned til det daværende Silkeborg MC-service, resterne af hjelmen fik Bikeshoppen lov til at fjerne.
Jeg har alt i alt lagt næsten 30.000,- hos Bikeshoppen for udstyr og div. småreperationer på cyklen, og det eneste jeg føler jeg har fået i retur, er i bedste fald mangelfuld service grænsende til det direkte røveriske.
Så nej, jeg vil ALDRIG anbefale dem til nogetsomhelst, og kommer heller ikke til det!
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.453
mvh
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 11 Svar: 376
En ny motor med montering og indkøring kostede mig iøvrigt 25.000,- yderligere, så alt i alt stod de første 14 mdr. mig i 55 af de lange + cyklen i indkøb..
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 11 Svar: 376
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 123 MC-er: 4 Emner: 230 Svar: 2.712
OG NU SKAL VI SNART UD OG KØR IGEN!!
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 2
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.091
MotorHjørnet Viborg ? Mærker og modeller ??