1.406 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

MotorHjørnet Viborg ? Mærker og modeller ?? MotorHjørnet Viborg ? Mærker og modeller ??

Hej mcg

Skal en tur til viborg i weekenden og kigge lidt tøj og hjelm..

Jeg har luret på deres hjemmeside, men kan ikke se hvilke mærker og modeller de har ved dem

Nogen der ved hvad de forhandler ?

Hjelme ?
Jakke/bukser/handsker ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MotorHjørnet Viborg ? Mærker og modeller ??
  • #1   17. feb 2012 alpine star og shoie mm så vidt jeg husker

• #2   17. feb 2012 i dette hæfte, er der en masse tøj og udstyr også...

mvh

http://issuu.com/reinhardt_as/docs/on_wheels_2012?mode=window&viewMode=doublePage

• #3   17. feb 2012 og det er fra hans hjemmeside....

mvh

• #4   17. feb 2012 prøv også www.bikeshoppen.dk er tæt på

• #5   17. feb 2012 Busa: Mange tak, den havde jeg lige overset smiley det er jo meget fornuftigt

Nogen der ved om deres Outlet er samme mærker som de ellers fører eller partier de har fået hjem fra andet sted ?

• #6   17. feb 2012 : )

• #7   17. feb 2012 Bikeshoppen skal du så holde dig fra, du vil bitterligt fortryde hvis du handler der.. Bare søg i forum og på trustpilot..

• #8   17. feb 2012 Jens f,

Hvad er der galt med & købe tøj i bikeshoppen?

• #9   17. feb 2012 @Jens F
    Nu har jeg kigget på trustpilot, kan ikke lige genkende det billede som du gerne vil tegne. 7 ud af ti stjerner er vel fint nok. Desuden er det også deres værksted som får kritik og ikke butikken, så kan ikke se noget galt i at handle der. Har personligt kun haft posetive oplevelser med Bikeshoppen.
    Så min varmeste anbefaling her fra smiley

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
    #10   17. feb 2012 Jeg har faktisk lige været der forbi i dag og var utrolig skuffet. Jeg troede det var større og der var et kæmpe udvalg ... Selve outlet delen er ikke voldsom stor og de forhandler ikke mange forskellige mærker. Hvis du forventer et stort udvalg til super gode priser, så tror jeg du bliver skuffet ...

• #11   17. feb 2012 Jeg forventer vel bare de har et sæt jakke/buks/handsker til fruen smiley men hvilke mærker havde de så i outlet ?

De reklamere jo med man kan få sæt fra 1499,-

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
    #12   17. feb 2012 Jeg kiggede specifikt lige efter en hjelm - så kiggede ikke det store efter sæt tøj. Men der hænger et par stativer med det ... Så kan hun huske HJC og Arai hjelme og Arai hjelmene kostede f.eks. 5.000,-

• #13   17. feb 2012 Da jeg selv var nyklækket MC´ist købte jeg fuld køredragt (jakke, bukser, støvler, handsker og hjelm) hos Bikeshoppen. Det eneste der overlevede reklamationstiden var alt det jeg havde indenunder, resten måtte jeg i flere omgange slås for at få byttet eller afslag i prisen for:

- Jakken flækkede tænderne på lynlåsen efter knap 5 mdr. = fabrikationsfejl. Afslag på bytte, reperation af jakken eller afslag i prisen.
    Det var først da jeg tog kontakt til importøren og sendte jakken over til dem (FOR EGEN REGNING), jeg fik tilbud om at få en ny jakke i bytte. Det afslog jeg og fik i stedet en check på beløbet tilsendt.
    God service fra Held, ikke fra Bikeshoppen.

- Bukserne, opdagede jeg allerede første dag, havde en misfarvning på det venstre ben. Jeg pakkede bukserne ned i kassen igen og kørte ud for at bytte dem.
    Afslag. "Jeg ku´ jo bare vaske dem efter forskrifterne!"
    I løbet af den følgende uge havde jeg fat i importøren (Rukka), som pålagde Bikeshoppen at bytte bukserne. Dette efterkom de aldrig, men dum som jeg var godtog jeg et tilgodebevis på servicetjek på min GS500.
    (Herom senere)

- Handskerne sled fingrene igennem på under 6 uger.
    Afslag. "De er jo ikke lavet som et par arbejdshandsker, så lad være med at lægge brosten med dem!"
    Fair nok, de var billige og jeg havde kørt meget, så jeg tilskrev det dårlig kvalitet (no-name mærke). Jeg købte nye handsker hos Rydberg i stedet for.

- Støvlerne slap den ene sål i forfoden allerede i det tidlige forår, efter ca. 4 mdrs vinterhi.
    Afslag på reperation. "Du må jo ha´ opbevaret dem forkert så!"
    Jeg kørte ned til den lokale hælebar og fik limet begge såler limet om for en hundredelap. Regningen for reperation afviste de blankt at dække. Forståeligt måske, men alligevel en i min verden dårlig service af Bikeshoppen, når jeg nu selv havde sørget for at få udført deres arbejde.

- Hjelmen kom aldrig til at passe. Foret KUNNE simpelthen ikke sidde rigtigt og blev ved med at vride / dreje sig løst, så selvom den sad tæt nok til hovedet føltes den altid "forkert".
    Ingen råd og vejledning, da jeg prøvede hjelme, intet overhovedet = fejlkøb.

Sidste gang jeg satte mine ben hos Bikeshoppen var kort tid efter jeg havde indløst mit tilgodebevis for bukserne.
    Jeg fik lavet service på min GS500: olieskift, justering af karburator og knastkæde. Sidstnævnte havde de så strammet så meget, så knastkædefølgeren blev slidt i stykker og sendte metalsplinter igennem hele systemet.
    Resultat: Totalskadet motor.
    Bikeshoppen hævdede at have fulgt alle forskrifter, og jeg derfor selv må ha´ brugt maskinen til stunts for at den slags kunne ske. Jeg har så efterfølgende fået at vide flere steder fra, at det er en klassisk servicefejl at stramme knastkæden for meget.
    Af ren og skær frustration, over den mildest talt ELENDIGE service de i flere omgange og over lang tid har ydet mig, slæbte jeg maskinen ud på gaden med olien pissende ud ad den, og knaldede hjelmen i asfalten. Suki´en fik jeg en kammerat til at komme og hente og køre ned til det daværende Silkeborg MC-service, resterne af hjelmen fik Bikeshoppen lov til at fjerne.
    Jeg har alt i alt lagt næsten 30.000,- hos Bikeshoppen for udstyr og div. småreperationer på cyklen, og det eneste jeg føler jeg har fået i retur, er i bedste fald mangelfuld service grænsende til det direkte røveriske.
    Så nej, jeg vil ALDRIG anbefale dem til nogetsomhelst, og kommer heller ikke til det!

• #14   17. feb 2012 lyder sgu, til at være en grim historie...

mvh

• #15   17. feb 2012 Tja.. Hvem har ikke osse lyst til at smide næsten 4000 i lokummet hver måned pga. deres ligegyldighed?

En ny motor med montering og indkøring kostede mig iøvrigt 25.000,- yderligere, så alt i alt stod de første 14 mdr. mig i 55 af de lange + cyklen i indkøb.. smiley

• #16   17. feb 2012 Og ja, jeg ryger nok i fryseren for udhængning, men det er jeg nu ret kold over for..

• #17   17. feb 2012 Ikke en tur til Viborg, men ind på LOUIS eller FC-MOTO, eller mange af de andre. Kommer aldrig i de MC-punkerbikse. Netop qua lign historier som Jens F's....Men udmærket anmeldelse... Selvom det er en tur i Mr. Freeze. :)...................

OG NU SKAL VI SNART UD OG KØR IGEN!!

• #18   21. feb 2012 har os haft dårlig erfaringer med Bikeshoppen i Viborg

• #19   21. feb 2012 Michael: Hvad er dine erfaringer med bikeshoppen ?

Kommentér på:
MotorHjørnet Viborg ? Mærker og modeller ??

Annonce