Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri køb online.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   22. feb 2012 Biltema har ikke en webshop. smiley

Jeg handler normalt fra MC nøglen.

www.maxmc.dk

• Sajmon ™

#2   22. feb 2012 www.mcbutikken.dk handler jeg også hos.

• #3   22. feb 2012 Hvordan fanden kan man drive en reservedels butik med nogen og 80 butikker fordelt i norden UDEN en skide webshop i år 2012?!
    Nå men der gik de så glip af den fortjeneste... Tak for input Sajmon smiley

• Sajmon ™

#4   22. feb 2012 Biltema er jo et rent lavpris varehus, som f.eks Louis.de er i tyskland.

Jeg tror ikke fortjenesten kan bære en webshop, samt alle de regler der gør sig gældende ved fjernsalg..

Det er kun mit gæt, men mon ikke det er derfor de har undladt det?

• #5   23. feb 2012 Jeg skrev til Biltema for en del år siden vedr. netsalg. De oplyste, at primo 2010 forventede de, at de ville gå online med dette.
    Hmmmmm............nu er der jo gået yderligere 2 år, og der er ikke sket en prut. Så tror ikke de kommer igang med dette. Er sikker på, at de ville kunne tjene på det.

• #6   23. feb 2012 Jeg kan købe kvalitets batterier til billige penge,hvor i det vestlige bor du?

• #7   23. feb 2012 Louis og Ebay sender da begge ;o)

• #8   23. feb 2012 troede faktisk ikke at man måtte sende batt i alm post.

• #10   23. feb 2012 Jeg ved at du skriver at biltema ikke fik den fortjeneste, men nu har jeg kørt i 3 år på et af deres gelbatterier ( skal igang med 4 år ) og har lige lavet en belastnings prøve af det og det er 100 % iorden , så det kan klart anbefales, især til de priser de har....

• #12   23. feb 2012 Kim C ja så trænger de sgu da i den grad til at kridte skoene for at nå det til 2010...
    Kent S ca 10min fra Skjern, kan du skaffe et gel batteri i samme pris leje 300-400 kr som bil tema´s eller den Hans Henrik linker til hos heingericke?
    Jabbekot korrekt men nu tænkte jeg at ville prøve den fra bil tema og støtte "hjemme markedet" for en gangs skyld smiley
    Hunter aner det ikke, men sgu da mene at hvis det er mærket korrekt af, så sgu den skid være slået smiley
    John P den billigste jeg kunne finde til Busa´en koster 500kr...
    Kim S jeg gider kort sagt ikke kører fra vest Jylland til Horsens som er den nærmeste butik, for 1 stk batteri i BIL, og jeg skal bruge det batteri inden 1.Marts af åbentlyse grunde smiley
    Hans Henrik takker, med mindre Kent S har et fint bud, bliver det nok endnu engang uden for DK jeg henter stumper til fornuftige priser...

Kommentér på:
Batteri køb online.

Annonce