Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opspænding af eger - sjælland.
  • #1   1. mar 2012 Hej.

Jeg samlede selv egerne og gik til en cykelsmed, der spænde dem op for 300 for begge hjul.

Jeg prøvede først ved en mc mekaniker. han ville have 1200 kr. for det samme. fingeren til ham.

• #2   1. mar 2012 hmmm må da lige høre den lokale cykelsmed om han kan sådan noget så. Det lyder til at der kan spares en del smiley

• #3   1. mar 2012 Ellers er min far hærdet eger_mand . . Han har samlet en del Mc hjul efterhånden. Han vil sikkert være behjælpelig. . Han er fra haslev.

Smid mig en pm hvis du vil have nummer.
    Jonas

• #4   1. mar 2012 Selvom der er eger i et MC hjul og et cykelhjul, så er det ikke helt det samme. Hvis du kigger efter vil du opdage at egerne på et cykelhjul er flettede, og de går heller ikke fra nav til fælg på samme måde. Egerne i et MC hjul ligger i 4 "lag", og ikke i grupper på 4 som man tror når man lige ser på det. Prøv at løfte MC'en så hjulet kan dreje frit, sæt det i omdrejninger og hold et skruetrækker eller noget andet hårdt ind mod egerne. Tonen skal være den samme på alle egerne, ellers skal du ikke køre med det.

Jeg kan ikke rigtigt forstå at man har en MC til mange tusinde kroner, og så vil man ikke bruge et par hundrede på det allervigtigste - hjulene. Det er altså ikke sjovt hvis egerne begynder at knække når man kører, slet ikke hvis det går stærkt.

Jeg lavede selv hjul da jeg kørte RR for mange år siden, for jeg syntes at hvis jeg røg på røven med 250 km/t, så var det bedst hvis jeg kun kunne give mig selv skylden for det.

• #5   2. mar 2012 Det skal naturligvis gøres ordenligt og jeg bruger gerne "et par hundrede" på mine dæk - det er klart. Men tit opdager man at forskellen på priser ikke afspejler forskellen på kvalitet af arbejdet.

derfor jeg lige undersøger markedet :o)

det er jo min transalp vi taler om her.

• #6   2. mar 2012 Det kan du have ret i. Tit betaler man meget for et navn.

Kommentér på:
Opspænding af eger - sjælland.

Annonce