{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Marushin RS1 carbon, nogen der har den hjelm? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er ved at overveje at anskaffe mig sådan en hjelm, men jeg kan ikke finde nogen forhandlere på fyn eller i jylland, så jeg ville høre om der er nogen som har en i XS eller S som jeg måske måtte prøve på for at se hvordan den passer smiley
Helst på østfyn, omkring Århus, eller på vejen imellem, eller omkring Varde, eller på vejen imellem Århus og Varde smiley

Mvh. Mathias


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marushin RS1 carbon, nogen der har den hjelm?
  • #2   4. mar 2012 Det tror jeg da de gør, hjemmesiden ser ret opdateret ud, og de har mange hjelme til salg på tyske salgssider smiley
    Jeg tror medium bliver for stort til at give en ordentlig ide om hvordan den sidder desværre.

    Hvordan er kvaliteten på den?


  • #3   4. mar 2012 jeg bor på SJ..

    men vil lige sig at jeg bla har sådan en hjelm, og jeg er meget glad for min, sidder godt, og vejer ikke meget,
    der er måske lidt mere vind støj i den end den anden (også kvalitets) hjelm jeg har..



    mvh


  • #5   4. mar 2012 har den også og vil sige den sidder godt og er utrolig let.. anbefaler du køber med mørkt tonede visir..det ser godt ud smiley

Kommentér på:
Marushin RS1 carbon, nogen der har den hjelm?

Annonce