{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.471 visninger | Oprettet:

Sidetasker til GS500E & GSX-R 250 {{forumTopicSubject}}


Hej alle sammen.
Som overskriften lyder så er jeg på udkig efter nogen sidetasker til min Suzuki GS 500 E, dem jeg har fundet er :
http://www.louis.de/_2035ef56e4ae4d9126be9a6912c2ce3fd6/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=525&wgr=221&list_total=16&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10025335 Nogen der har erfaring med dem ?
Udover det så har jeg en ven der køre suzuki gsx-r 250 og der er mit spørgsmål passer det taskesæt også på sådan en lille racer?

Vh Teis





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidetasker til GS500E & GSX-R 250
  • #1   7. mar 2012 Jeg har et sæt magen til og de passer fint på en gs500 smiley overraskende meget plads i dem.

    Tror også de passer på min nye maskine.

    Ved ikke om de kan gå på en mini gixxer..


  • #2   7. mar 2012 Det er da ikke prisen, der afskrækker fra at købe sådan et sæt!

    Får helt lyst til at købe ét! smiley


  • #3   7. mar 2012 Lige præcis smiley
    Det er bestemt ikke dyrt.
    Er også selv igang med at købe det, så er jeg klar til mine egoist ture 2012 smiley


  • Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   11. mar 2012 De ser rigtig fine ud :-). overvejer lidt at bestille dem. Tror i de kan passe på min Yamaha FZR600? Og er det mon muligt at have fruen bagpå, hvis man undlader at montere den øverste taske? smiley

  • #5   11. mar 2012 Kan lige oplyse, at de også passer på min GT 650 S efter lidt tilpasning smiley

  • #6   11. mar 2012 Jeg har et sæt sidetasker af en andet mærke, der dog ligner disse meget. Regncoveret er ikke den bedste løsning til at holde indholdet tør - pak i poser i taskerne smiley Desuden blev mit det ene cover flået i stykker ved alm motorvejshastighed, fordi de blafret helt vildt.
    Derud over skal man være opmærksom på at pakke lige mange kg i hver, da de ellers er svære at få til at sidde pænt lige på siden af cyklen.
    Sørg også for at ligge noget imellem taskerne og side skjoldene, hvis ridser skal undgåes.


Kommentér på:
Sidetasker til GS500E & GSX-R 250

Annonce