Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw R1150rt
  • #1   17. mar 2012 Mit forslag er at hvis en R1150RT er cyklen du vil have - så køb den.. twin spark eller ej. Tror på intet tidspunkt du nogensinde vil køre rundt og tænke.. "fandens.. bare jeg da havde to ekstra tændrør". Min egen har den omtalte dobbelt-tænding og det er såmænd ikke noget man tænker over og det ser heller ikke ud til at det er noget der giver en forbedret brændstof-økonomi. Til gengæld koster det kun det halve at skifte tændrør smiley

• #2   17. mar 2012 Tag ud og prøv den.
    Du vil måske erfare at den ikke er så harmonisk at køre, som R1200RT.
    Dog er prisen lidt højere.

Læs evt. nogle test af de 2 imod hinanden.

• #3   17. mar 2012 Dobbelttænding er godt, det giver en bedre forbrænding og en højere ydelse, men hvis prisen for at få det er meget mere, så glem det, for vi er ude i småtings afdelingen når vi taler om alm. kørsel. Hvis vi taler race så er det en anden historie, der tager vi alt med smiley

• #4   17. mar 2012 Tak for svar. Jeg prøvede en R1150RT hos xpedit i Kbh her til formiddag. Den var fra 2004 og havde dobbeltænding. Med et kørselsomfang på mx 2000 km om året er det vel ligegyldigt med 2 eller 4 tændrør?...

• #5   17. mar 2012 bare lige en tanke- hvis du kører max 2000 km om året er r 1150 rt så den rigtige mc ? den er vel trods alt at betragte som en mc til de lange stræk, det er selvfølgelig ganske lovligt at køre korte stræk med den , men som sagt bare lige en tanke

Kommentér på:
Bmw R1150rt

Annonce