{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

En solstråle historie om mc hjælp. {{forumTopicSubject}}

Dette indlæg er fordi tak kun er et fatigt ord...

Min kusine og jeg skulle fra kbh til lynge i nordsj. til familie tam tam.. vi køre gladligt der ud af i det dejlige solskinsvejr.. vi flyer gennem kbh og ud på fredericksunds motorvejen det går... Men 400m før afkørsel 2 ( Mørkhøj / gladsaxe ) begynder hondaen og hoste!! jeg tænker hmmm.. har jeg allerede ( efter 257km ) brugt en tank benz!!!??? nå! men alt i mens hondaen ruller leder jeg efter benzinhanen og drejer den.. og venter på der sker noget igen.. Men ark nej den have hele tiden stået på RES... så tanken er bar' tom!! Pis... pis pis.. nå! men vi for ringet rundet og fortæller vi lige bliver forsinket osv.. vi bliver så enige om at vi hvier honaden tilbag ( der var et bus stoppested der hvor vi løb tør ) og der fra kunne man komme ind på en cykelstig der vel førte et eller andet sted hen... alt i mens bilerne fløj forbi... MEN som black mc knigt kommer ( STUDEN ) fik ikke lige den venlige mands navn men studen er hans MCG nik.. Men han kommer os til undsætning og bringer mig til en tank og vi fylder en 1,5L faxekondi med benz og suser af sted igen.. og resten ender lykkeligt.. Så derfor denne kæmpe tak til STUDEN.. Det var super fedt!

Mvh. Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En solstråle historie om mc hjælp.
  • #1   6. jun 2006 Jaah, vi skal jo holde sammen derude på vejene, vi er jo i undertal i forhold til bilerne.. smiley

    Må dog indrømme at jeg godt ku finde på at komme til undsætning når jeg drøner rundt i fars mondeo.. smiley


  • #2   6. jun 2006 Ja, en flinker fyr, ham Studen smiley
    (nu må vi snart sparke de dæk!)

    Vi må hjælpe hinanden nå vi nu kan!


  • #3   6. jun 2006 257 på en tank - det er sgu meget i min verden.

    Min plejer at gå på reserve efter ca 170 km smiley


  • #4   6. jun 2006 Det er fandme lækkert at høre at vi stadig står sammen.

    En sen aften, sidste sommer, da jeg var på vej hjem fra en tur med en pige holder jeg ind til siden fordi mit cargonet havde givet slip med en krog. Mens jeg holder i siden af vejen kommer der en gammel Z900 (mener jeg det var) flyvende forbi, men vender om. Han kommer op til mig og spørger om der er noget galt, eller om der er nogget han kan hjælpe med. Jeg forklarede ham (gennem hjelmen) at det kun var mit cargonet, og takkede nej, og så kørte han videre.
    Jeg kørte hjem med et smil på læben, over at han havde været så flink. Super fedt, og 1-0 til STUDEN og gutten på den gamle Z900.

    Mvh,

    Bjarke


  • #5   6. jun 2006 257 km!!! Huhj! - jeg har aldrig kørt mere end 165km.

    Thumbs Up For The Stud!


  • #6   6. jun 2006 Go' stil, dér smiley
    Og 257km på en tank er da meget pænt - vi har næsten samme cykel (dog kan der være 1 liter mere i din tank), jeg kører sjældent over 200km på en tank smiley


  • #7   6. jun 2006 Nu hvor vi snakker om reservetank (undskyld jeg afbryder tråden) men på en R6 er der en knap eller lign til reserve tanken? lampen lyser ved lav benzin, men syntes ikke der er en knap til at aktivere reservetanken...

  • #8   6. jun 2006 Go´ historie det er sådan det skal være
    Og til Nichlas H, den går på reservetank når den lyser i benzlampen og så skifter den over på en trip tæller der hedder F-Trip, så kan man se hvor lang tid man har kørt på reservetank, skidesmart smiley


  • #9   6. jun 2006 Jimmy...tak...har lagt mærke til det nogle gange...regnede dog med at det var det....har så 3,5 L at gøre godt med når lampen lyser

  • #10   6. jun 2006 Hey Martin

    Det var godt at kunne være til hjælp. Jeg har, som nævnt, selv prøvet at stå i samme situation, og det er da for surt smiley


    Stud


Kommentér på:
En solstråle historie om mc hjælp.

Annonce