941 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Afvise ATV´er Afvise ATV´er

Selv om jeg ikke ejer en ATV. Så synes jeg ikke at det er fair at de skal stemmes ud nu når de opfylder kravene. Der kan jo også være meget frihed og mange sjove timer på en ATV. Jeg ville ihvertfald gerne prøve en af dem.
Så i stedet for at afvise, så lad være at stemme i stedet!
God sommer til alle også dem på ATV smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvise ATV´er
  • #1   22. mar 2012 Men hvis der er halvdårlige billeder, og mangelfuld tekst til, må man så gerne afvise ??

• #2   22. mar 2012 Hvis man ikke lige har opdateret sig med hensyn til reglerne herinde, kunne man jo tro at ATV´ere stadig blev henvist til Bilgalleri ...

• #4   22. mar 2012 - #86
    Jo, selvfølgelig skal der afvises hvis ikke de grundlægnede krav er opfyldt. Hvis de ikke er opfyldt for en MC så skal den jo også afvistes.
    -Jan J
    Du har ret i at man skal lige være opdateret for at vide det. Men nogle afviser også både MC´er og ATV´er af grunde som at det er kina-cykler eller ATV´er som er indregistret som bil og ikke kræver MC kort.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #5   22. mar 2012 Det er MC'er efter reglerne, så der skal være noget andet galt før de kan afvises.

• #6   22. mar 2012 Min rumsterstang bliver 2 cm længere når jeg afviser - og jeg har virkelig brug for de 2 cm!!

Ej, man skal selvfølgelig ikke afvise hvis ellers betingelserne er opfyldt! Og ATV'ere højere til her... Ligesom crossere (hmm)

• #7   22. mar 2012 Jeg stemmer alt ind, plysbamser, sutte klude m.m. så længe det er gode billeder.

Der skal sgu være plads til alle herinde.

• #8   22. mar 2012 Jeg afviser primært plysbamserne med mindre de har kæmpe patter

• #9   22. mar 2012 Kan heller ikke se problemet, det jo ikke fordi hver anden oprettelse herinde er en ATV smiley - Men nu jeg jo os lidt farvet grundet mit valg af køretøj, kan man sige smiley

Men vil da heller ha min herinde, end på bilgalleri. For har da fået meget hjælp her med udstyr, motorproblemer osv. Som jo er identisk med MC.

Ude i fremtiden hvis ATV`er på plader blir mere populært kan det da os være der kommer et atvgalleri.dk. Men som det ser ud nu, er der jo forholdsvis få til og lave et helt galleri til det.

• #11   22. mar 2012 Bare der er kællinger på billederne ! Så stemmer jeg gerne et kakkelbord og en pose hamsterhø ind !!!

• #12   22. mar 2012 Hvilket kørekort kræver en atv og hvilket galleri høre den så til i ?

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #13   22. mar 2012 Den kræver bil kørekort og er indreg. som en bil, men bazoom har i deres uendelige visdom tildelt den plads på MCG smiley

• #14   22. mar 2012 En ATV kan indregistreres som enden bil eller som traktor, hvis man er erhvervsdrivende landmand.
    Så giver det jo sig selv at den kræver et bilkørekort at må køre den.

• #15   22. mar 2012 Sjovt som det kun er alle ja sigerne der reagerer i sådan en tråd.. *LOL*

• #16   22. mar 2012 Nope det er ikke kun ja siger der reagere.
    En ATV er en bil eller traktor og kræver bil kørekort.
    Må køres uden hjelm.
    har 4 hjul og hører til under bil galleri eller hos bønderne
    Det er & bliver aldrig en mc.

• #17   22. mar 2012 Cola gir bobler i maven så man bøvser...

• #18   22. mar 2012 TB N: Kunne ikke være mere enig!

• #20   22. mar 2012 Brugerbetingelserne er ikke til at tage fejl af

"Crossere, Quadbikes, ATV'er med 125cc og derover samt trikes, kan oprettes på MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".

Crossere, Quadbikes og ATV'er der er mindre end 125cc, henvises til ScooterGalleri.dk. Det er ikke tilladt at oprette flere MC´er i samme galleri; opret venligst kun et galleri per MC."

• #21   22. mar 2012 John p: enig - nogle folk mangler bare en hobby smiley

• #22   22. mar 2012 Jeg godtager reglerne og undlader at stemme når det er en ATV... min mening er stadigvæk at det er ligeså meget en mortorcykel som en rullator er...

Man kan sagtens mene noget andet end de regler der er stillet op, uden at mangle en hobby?

Desuden har jeg en hobby, det er motorcykler, og en ATV er ikke en motorcykler, om reglerne siger det eller ej.

• #23   22. mar 2012 kan ikke rigtigt følge den nationen måde og sætte det op. Kan være det var anderledes hvis jeg var mc kører - skal jeg ikk kunne sige smiley

Kan bare ikk se hvad folk får et problem over af at der er 50? (har ikke talt) atv'er herinde.

Men hva,det godt vejr - go' weekend smiley

• #24   22. mar 2012 ATV registreres som bil eller traktor på papiret og kræver ikke mc-kørekort og hvis i har bemærket antallet af hjul stemmer heller overens med mcernes

bliver aldrig til en mc

• #25   22. mar 2012 Nej det blir aldrig til en mc - det vi enige om.

Men opbygning, motor, udstyr osv er jo det samme som mc. Og generelt debat og "hobbyindstilling" er jo den samme.

• #26   22. mar 2012 Kæde og styret er vist noget nær eneste lighed

• #27   22. mar 2012 Hehe ok - kan godt høre du er kørt fast i din holdning, så den vil jeg ikke rokke ved smiley

• #28   22. mar 2012 hehe , men stemmer ikke ud/ind så er helt fastkørt smiley men gider heller ikke være dommer
    godt ikke alle er som jeg , så var jeg her helt sikkert alene smiley

• #29   24. mar 2012 Føles og lyder som en mc når man kører den - reservedele og gejl er som til mc. Synes de hører til her, kan ikke forstå at nogle har ondt i anus over småting ...
    Samtidig bliver alt godtaget hvis der er piger involveret*g* - skulle ikke undre mig om man kunne finde en 15årig tøs herinde et sted der har oprettet hendes rulleskøjter. Begrundelse: "Rulleskøjter har hjul og det er godt nok til mig! Desuden er der en chance for hun bliver lækker engang og så kan hun komme med ud at køre!!!"

Husk nu det er sjovere jo flere vi er herinde, og det er ikke farligt at være hjælpsom. Heller ikke når folk skal stemmes ind :o)

Kommentér på:
Afvise ATV´er

Annonce