{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Kluns til damen!??? {{forumTopicSubject}}

Så er det ved tid, at damen også får lidt kluns til MC-turene!
Hun har i forvejen handsker, hjelm og støvler, så det er kun jakke og bukser vi leder efter.

Vi var i Føtex idag for at se lidt på de de havde, og det virkede såmænd fint nok - og jeg var endda overrasket over hvad man egentlig fik for den lave pris! Men men.. Selv en small var alt for stor. Så var vi nede ved Harry motor i Randers, og der kostede det billigste sæt 3000kr (et tekstil IXS)

Det kan da gøres billigere?? Jeg tænker lidt i at hente noget i tyskland, for prisen er da noget lidt andet der? Så kunne det også være, at der blev råd til noget godt alligevel! smiley

Jeg ved, at der ligger en forholdsvis stor MC-butik lige nede ved der der store nye (?) center i det aller nordligste Tyskland.. Men hva faen hedder denne butik?

På forhånd tak!

Simon.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kluns til damen!???
Kommentér på:
Kluns til damen!???

Annonce