Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langt lys om dagen.
  • #1   26. mar 2012 Ja ja klart nok. Indtil man får en bøde for det. Er det noget du har på skrift, eller er det udtalt som privatperson??

Mvh

Én som kører med langt lys stort set konstant. smiley

• #2   26. mar 2012 Når chefen for færdselsafdelingen udtaler sig i P4 så tager jeg det for gode varer, ellers ved jeg godt hvor bøden skal sendes hen.

• #3   26. mar 2012 Synes det er dybt godnat at koere med langt lys uden hensyn tagen til modkoerende

• #4   26. mar 2012 Bruger kun langt lys når det er bælgmørkt og det ikke generer den øvrige trafik, jeg skal ikke være til fare for trafikken...

• #5   26. mar 2012 Uanset hvad chefen siger så er det teksten i loven der gælder. Længere er den ikke.
    Personligt kører jeg altid med en finger på knappen til overhalingslyset og jeg sparer ikke på brugen af den;-) Stort set alle der kommer i mit synsfelt får et blink og specielt blinkes der til folk der holder for ubetinget vigepligt.

• #6   26. mar 2012 jeg kører altid med lang lys

• #7   26. mar 2012 Det er da for dumt at genere os andre ved at kører med langt lys/ vibra/ xenon

• #8   26. mar 2012 Har forehørt Dr/P4 om et download af indslaget, skal nok melde tilbage. Personligt mener jeg det kan være generende at møde en trafikant med langt lys om dagen men det blænder ikke og vil ikke med mine øjne kunne skabe en farlig situation.

• #9   26. mar 2012 hvis det blænder, så er jeg overbevist om at billisterne NOK skal flashe med deres lygter....

jeg blænder først ned i det øjeblik jeg kommer hen på mørkets frembrud, og den første lige flasher lygterne og jeg mener det er berettiget t KUN at høre med kort lys når der kommer modkørende

• #10   26. mar 2012 jeg vil sgu hellere ses end at blive majet ned af e der kommer ud for ubetinget

• #11   26. mar 2012 Det der med at blinke af folk der allerede overholder deres vigepligt fra sideveje kan være farligt... Jeg har gjort det, hvor jeg kom lidt frisk afsted i en lav bil, hvor vedkommende opfattede blinkene med overhalingslyset som et "GO" og kørte frem selvom han allerede holdt stille!

Nok meget godt der var 4 dæk til at optage bremsekræfterne i det sving med den hastighed....for ud på vejen kom han - stille og roligt med et pænt blegt fjæs da jeg sekundet efter var meget tæt på!

• #12   26. mar 2012 Hvis forskellem mellem og ligge på asfalten og bløde fordi en billist ikke så dig, og irritere en billist fordi dit lys driller ham lidt i dagtimerne, så ved jeg godt hvilken af de to jeg vil ty til.

• #13   26. mar 2012 At kører med langt lys puster bare endnu mere til ilden med folk der syntes at motorcyklister er nogle bøller og nej man bliver ikke overset mindre med langt lys på m.m det er på en fræk tøs

• #14   26. mar 2012 Lars (Århus) R

nu tror jeg ikke paa at langt lys goer chancen for, at du bliver overset ret meget mindre, det er nok naermere din hastighed der afgoer det

• #15   26. mar 2012 Altså hvis langt lys chikanere bare lidt i dagtimerne, så må det da være en faktor der hjælper til at du bliver set? smiley

Glenn B: Vi er også nogle satans karle! smiley

• #16   26. mar 2012
    Lars (Århus) R

ja de genere modkoerende ,men den fra siden nok naeppe

• #17   26. mar 2012 cyklerne kigger altid så sjovt når man kommer i slæden, og tænder det lange lys "døøh, hvad er nu det ?"
    spild af energi at kører med langt lys efter min mening.

• #18   26. mar 2012 a hvad ? - kommer godt nok forbi mange biler der kører med langt lys ? - Det er da vel ikke ulovligt ??? - og synes da heller ikke det generer overhovedet ?

• #19   26. mar 2012 LARS JEG ER HELT ENIG MED DIG

• #21   27. mar 2012 Jeg kan forstå tanken med at køre med langt lys men bliver selv meget generet af folk der kører med langt lys og det er om det er MC eller bil.......jeg synes det er pisse ubehaglig og irriterende. Hellere investere i vibralys. Og helt ærligt, når folk kan træk ud foran biler og lastbiler (det sker jo også) eller motorcykler er det fordi de ikke har kigget ordentligt ( forstås dårligt til at køre)og det kan hverken gul vest, langt lys eller larmende udstødning hjælpe på. (jeg troe effekten af almindelig lys har været udemærket..........men det er nok lidt ligesom isolering på et efter et vist tidspunkt har det ikke en nævneværdig effekt.

• #22   27. mar 2012 Køre selv med langt lys i dagtimerne. Det syner bare mere. Skal ikke forvæksles med en scooter, når jeg køre 100-150 i byerne....

Og det bliver jeg så ved med.... Lovligt eller ej...

• #23   27. mar 2012 så hellere bringe andres sikkerhed i fare, for selv at føle sig sikker? jeg har 3 gange være blændet af en motorcykel der synes at det lange lys er pokkers frækt, 1 af gangene måtte jeg stoppe helt op da jeg ikke kunne se en bjælde....

• #24   27. mar 2012 He he tror vi må til at lave omfordeling af de der procenter... 1% rockere, 95 % almindelige mcister, 4% sikkerhedsfreaks der kører med konstant langt lys om dagen, kører med gule veste, altid i fuld udstyr, åbne potter fordi de tror at de bliver hørt og ellers er fordømmende over for alle andre som ikke gør præcis som dem! smiley

• #25   27. mar 2012 Jeg kører helst uden lys om dagen, for at spare på EL regningen

• #26   27. mar 2012 Jeg kører så lidt som muligt på min cykel for at undgå farlige situationer.

• #28   27. mar 2012 Jakob S

og du koerte selvfoelig ikke mere end det tilladte da det skete

• #30   27. mar 2012 Tror der skulle være to mcgallerier.
    1 for dem der ved hvad man skal på en MC, Gi den max gas, og fuck loven.
    1 for dem der køre rundt og nyder naturen, og er total kedlige... (Husk at løfte hånden når i stopper).

Kommentér på:
Langt lys om dagen.

Annonce