3.544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Erfaringer med Interphone F4? Erfaringer med Interphone F4?

Hej MCG.

Jeg står og overvejer at anskaffe mig en Interphone F4 så jeg kan høre noget unga bunga musik når jeg kører, eller har muligheden for at snakke i telefon.
Er der nogen af jer der har erfaringer med Interphone F4? Hvordan er mikrofonen og kvaliteten af højtalerne under kørsel?

- Steffen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Interphone F4?
  • #1   28. mar 2012 Den spiller 400 mia smiley

• #2   28. mar 2012 Det fede ved det er at den kompensere for vindstøjen.. Så helt op til 240 km/t har jeg kunnet høre musik smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #3   28. mar 2012 Interphone er bestemt én af meget få jeg vil anbefale - uagtet om det er deres gamle F2 eller de nyere F3, F4 og helt nye F5. Lydkvaliteten og holdbarheden er helt i top. Jeg har prøvet en del - lige fra de helt billige fra Biltema, Cardo, Sena, Midland m.fl. Bedste produkt indtil videre er og bliver Interphone. Jeg vil anbefale dig at købe "single udgaven" af den nye F5. Årsagen til dette er, at du med F5 kan tilkøbe dig ekstra enheder "on-the-fly" og få Intercom - bl.a. til co-driver eller andre med-kørere. Du har alle funktioner i F5 herunder software-update osv. Er ikke klar over hvilken hjelm du har, men uagtet hvilken model det måtte være, så kan du altid tilpasse montagen optimalt - både lukket og åbne hjelme.

Brugerinterface på Interphone er (imho) langt det bedste jeg har prøvet, hvilket betyder, at du med få tastetryk når frem til den funktion/service du ønsker. Ligeledes er der ikke så meget indstilling når du tænder for skidtet. Du vælger dine "faste valg" og så ruller det bare. Hvad angår lydkvaliteten - som andre også nævner - så er den helt i top. Det hænder at jeg vil svare på mobilen hvis nogen ringer undervejs. Ofte kan folk ikke høre at man er på MC. Ligeledes er lyden ift. Intercom super god. Den er rigtig god til at reducere støj, højde på lyd osv. En slut-bemærkning ift. F5 skal være, at du på den model har mulighed for at koble op til 8. andre enheder i samme gruppe (hvis det skulle være interessant) og at den ligeledes kan arbejde sammen med tidl. F-models....

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #4   28. mar 2012 Låner lige tråden nu vi er inde på samtaleanlæg

De der interphone, kan de både håndtere telefon og GPS på samme tid?

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#5   28. mar 2012 Ja! Og Radio, iPod mv. Du kan vælge prioritet ift. hvem der skal have adgang til headset, f.eks. at GPS har prioritet 1, Intercom 2, Telefon 3, Radio 4 osv. osv.

Og laver du koblingen via din GPS, så vil du typisk koble head-set (Interphone) til f.eks. TomTom Rider / Garmin. Derefter kobler du din telefon til GPS. Det betyder at din telefon har BT via GPS til Head-set. Tilbage i dit Head-set har du så "kun" Intercom, Radio og/eller iPod funktioner (hvilket kun har betydning ift. betjening).

• #6   9. maj 2012 så,hans gtr 1400 , så har jeg købt et sæt f4 ,ene og alene efter din anbefaling ,så håber det bliver en succes .

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#7   9. maj 2012 @Michael L: Det skal du nok blive glad for. Husk at give dig god tid og være omhyggelig med montering i hjelm - det lønner sig at lave montering perfekt - f.eks. at få placeret de tynde højtalere korrekt, således de sidder hvor man hører bedst og ikke giver gener.

• #8   1. jun 2012 Så er der også lige bestilt sådan et sæt :-)!

Må man komme med en anbefaling, så er det langt billigere i Tyskland smiley

Hvis man så oveni købet står og mangler beklædning osv, så er der faktisk en god sjat penge at spare smiley

Vil ikke reklamere i forum, men hvis nogen er interesseret i den specifikke hjemmeside jeg hentyder til - så kan i få den i PB! smiley

Så skal der cruises med samtaleanlæg snart!

God sommer folkens (håber vejret er med os snart igen!)

/ Cedde

Kommentér på:
Erfaringer med Interphone F4?

Annonce