3.544 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Erfaringer med Interphone F4? Erfaringer med Interphone F4?
Hej MCG.
Jeg står og overvejer at anskaffe mig en Interphone F4 så jeg kan høre noget unga bunga musik når jeg kører, eller har muligheden for at snakke i telefon.
Er der nogen af jer der har erfaringer med Interphone F4? Hvordan er mikrofonen og kvaliteten af højtalerne under kørsel?
- Steffen.
0 synes godt om
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 109 Svar: 400
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 109 Svar: 400
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
Brugerinterface på Interphone er (imho) langt det bedste jeg har prøvet, hvilket betyder, at du med få tastetryk når frem til den funktion/service du ønsker. Ligeledes er der ikke så meget indstilling når du tænder for skidtet. Du vælger dine "faste valg" og så ruller det bare. Hvad angår lydkvaliteten - som andre også nævner - så er den helt i top. Det hænder at jeg vil svare på mobilen hvis nogen ringer undervejs. Ofte kan folk ikke høre at man er på MC. Ligeledes er lyden ift. Intercom super god. Den er rigtig god til at reducere støj, højde på lyd osv. En slut-bemærkning ift. F5 skal være, at du på den model har mulighed for at koble op til 8. andre enheder i samme gruppe (hvis det skulle være interessant) og at den ligeledes kan arbejde sammen med tidl. F-models....
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
De der interphone, kan de både håndtere telefon og GPS på samme tid?
apr 2006
Og laver du koblingen via din GPS, så vil du typisk koble head-set (Interphone) til f.eks. TomTom Rider / Garmin. Derefter kobler du din telefon til GPS. Det betyder at din telefon har BT via GPS til Head-set. Tilbage i dit Head-set har du så "kun" Intercom, Radio og/eller iPod funktioner (hvilket kun har betydning ift. betjening).
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
apr 2006
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 3 MC-er: 4 Emner: 2 Svar: 11
Må man komme med en anbefaling, så er det langt billigere i Tyskland
Hvis man så oveni købet står og mangler beklædning osv, så er der faktisk en god sjat penge at spare
Vil ikke reklamere i forum, men hvis nogen er interesseret i den specifikke hjemmeside jeg hentyder til - så kan i få den i PB!
Så skal der cruises med samtaleanlæg snart!
God sommer folkens (håber vejret er med os snart igen!)
/ Cedde
Erfaringer med Interphone F4?