{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Prøveplader - uendeligt? {{forumTopicSubject}}

Hej, så lige indlægget med prøveplader. Synes egentlig ikke 100 kr om dagen er meget for at køre med prøveplader.
Nu er mit spørgsmål, hvor længe man må køre med disse prøveplader? Er der regler for dette? Må man for eksempel køre på prøveplader i en uge i streg, hvis man betaler for det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøveplader - uendeligt?
  • #1   7. jun 2006 HØRT KASPER hørt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #2   7. jun 2006 Du har selvfølgelig ret i det du skriver. Skulle bare lige høre smiley

Har været inde at kigge på din profil og kan se du "kun" er 22. Jeg undrer mig derfor om du betaler en milliard i forsikring eller om du har fundet et rigtig godt forsikringsselskab, som man ikke kender til.

• #3   7. jun 2006 ja og hvis du bliver taget på prøveplader uden for nomal åbenings tid på en mc uden afg.så kan det kost en bøde der svar til afg på mc og du skal også svare afg af mc sammen med. mvh allan h

• #4   7. jun 2006 Ansvar. Hmm. Kan se at du har haft et par uheld. Ikke noget alvorligt går jeg ud fra smiley Går ud fra at det stadig kan betale sig. Har overvejet det samme, da kasko koster alt for meget.

• #5   7. jun 2006 Hvis jeg ikke husker meget galt, må man kun køre mellem hjem og værksted/synshal på prøveplader.

Loven er altså god nok, den bliver bare "fortolket" lidt lemfældigt. Lidt ligesom fartbegrænsning og regler for drosling...:-)

• #6   7. jun 2006 Hvis man kan slippe for den latterlige afgift ville det da være dejligt, og den dag der kommer et hul i reglerne der tillader at jeg får en fed ged til de penge den rent faktisk koster, og jeg ikke skal betale 2 gange mere for en cykel til staten, springer jeg da over at betale den.

Men tilbage til spørgsmålet. Tvivler desværre på at der kommer noget godt ud af at fuske med de plader der.

Kommentér på:
Prøveplader - uendeligt?

Annonce