601 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Ny side om Honda CB 750 Ny side om Honda CB 750
Hej alle der interessere sig lidt for Honda CB750, jeg har oprettet en side med forum, hvis i skulle have lyst så kig forbi www.cb750four.dk
Siden er stadig under udvikling, så spring på og lad os samle os lidt omkring vores interesse.
Lars
0 synes godt om
apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
www.CB750Four.dk er hoved siden og er sådan set kun en jeg retter til, men der er Forum på siden og der inde kan man læse det der er skrevet ind. Men vil man selv oprette et emne, så skal man lige lave en registrering. Det gør man ved at trykke på Tilmeld for oven.
Glæder mig hvis flere vil være med
Ses der inde.
apr 2012
Håber ikke der er problemer med det, jeg har testet det i H... og R..., undskyld udtrykket fra en gammel mand på 40
apr 2012
Jeg kigger på det med det samme.
Undskyld jeg ikke lige havde set det.
apr 2012
Du må gerne given en tilbage melding Carsten hvis det ikke virker, hehe... undskyld jeg bruger dig lidt som prøve klud.
apr 2012
Tak for hjælpen Carsten
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.118
Dog spottede jeg en enkelt lille slåfejl i overskriften "Jeg arbejder stadig vidre med siden." - der mangler lige et "e" i "videre". Ja, jeg ved godt, at det er småting
apr 2012
Jeg er ramt af en lille smugle ordblindhed, så ind i mellem rammer jeg lidt ved siden af, men så er det jo godt at der finde en sød sjæl, til at finde mine fejl
Bliver rettet med det samme.
apr 2012
apr 2012
Jeg har stadig et lille håb om at der er flere CB750 ejere der vil komme ind på www.CB750Four.dk siden og være lidt med. Ind til videre har Carsten Z leveret et hav af gode infos, og jeg selv forsøger også at være med. Så kunne være Kanon hvis der var flere der havde lysten
Vi bider ikke
Ny side om Honda CB 750