Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny side om Honda CB 750
  • Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #2   8. apr 2012 Hej Carsten

www.CB750Four.dk er hoved siden og er sådan set kun en jeg retter til, men der er Forum på siden og der inde kan man læse det der er skrevet ind. Men vil man selv oprette et emne, så skal man lige lave en registrering. Det gør man ved at trykke på Tilmeld for oven.

Glæder mig hvis flere vil være med smiley

Ses der inde.

• Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    apr 2012

#3   8. apr 2012 Ohh... Kan jo se du har oprettet en bruger på Forum, så er det nu lige til klik på det Forums hoved emne du vil lave en post under, der inde har du så en knap til "New Topic" den er til at lave et ny post med. Hvis du vil svare på en post som er lavet, skal man stå i den post og klikke på knappen "Post Reply"

Håber ikke der er problemer med det, jeg har testet det i H... og R..., undskyld udtrykket fra en gammel mand på 40 smiley

• Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    apr 2012

#4   8. apr 2012 Ok jeg kan se du har ret... Fik lige lavet mig en ny bruger, og jeg kan heller ikke se de knapper. Troede ellers det hele virkede, for da jeg testede det sidst var der ingen problemer. smiley

Jeg kigger på det med det samme.

Undskyld jeg ikke lige havde set det.

• Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    apr 2012

#5   8. apr 2012 Så håber jeg det er i orden, der var noget galt med den danske sprog pakke. Så nu skulle alle kunne lave posts.

Du må gerne given en tilbage melding Carsten hvis det ikke virker, hehe... undskyld jeg bruger dig lidt som prøve klud. smiley

• Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    apr 2012

#6   8. apr 2012 Så har Carsten og jeg testet at det virker.

Tak for hjælpen Carsten smiley

• #7   8. apr 2012 Jeg synes siden ser rigtig godt ud. Du har valgt nogle farver, som passer godt til hinanden og gør det nemt, at læse. Bliv endelig ved med det! Samtidig er siden dejlig overskuelig og det skal du også have point for.

Dog spottede jeg en enkelt lille slåfejl i overskriften "Jeg arbejder stadig vidre med siden." - der mangler lige et "e" i "videre". Ja, jeg ved godt, at det er småting smiley

• Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    apr 2012

#8   8. apr 2012 Tak Søren smiley

Jeg er ramt af en lille smugle ordblindhed, så ind i mellem rammer jeg lidt ved siden af, men så er det jo godt at der finde en sød sjæl, til at finde mine fejl smiley

Bliver rettet med det samme.

• Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    apr 2012

#9   8. apr 2012 Håber stadig der er flere der vil være med i forum hygge på www.CB750Four.dk

• Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    apr 2012

#10   30. maj 2012 Hej allesammen

Jeg har stadig et lille håb om at der er flere CB750 ejere der vil komme ind på www.CB750Four.dk siden og være lidt med. Ind til videre har Carsten Z leveret et hav af gode infos, og jeg selv forsøger også at være med. Så kunne være Kanon hvis der var flere der havde lysten smiley

Vi bider ikke smiley

Kommentér på:
Ny side om Honda CB 750

Annonce