{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Søger folk med forstand på polering {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg polerede min sv 650 her igår, da den har en halv dyb ridse.
Det lykkedes også næsten at få den væk, med det grove slibemiddel, men nu er den mere mat hvor jeg har poleret.

Kan dette evt være, fordi jeg har poleret malingen/klarlakken af, eller skal den bare have en god tur med det helt fine slibemiddel ?

Og i så fald af at det er malingen/klarlakken der er røget, har jeg hørt at man kan få poleringsmiddel med sort lak i.
Kan dette evt være en løsning ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger folk med forstand på polering
  • #1   10. apr 2012 hvis du har poleret langtid på det samme sted kan det godt være fordi du har poleret igennem klar lakken men prøv lige med noget fint polere middel da det også kan blive mat hvis det er meget grovt det du har brugt

  • #3   10. apr 2012 Jeg ved det faktisk ikke lige.
    Har dem ikke lige ved hænderne, men ved at der er et groft slibemiddel, medium og det helt fint.

    Ridsen var halv dyb, så brugte det grove og fik stort set riden helt væk, men som sagt er den mat nu.

    Men what to do ? Hvad kan jeg lige gøre, ville være træls at skulle til at ha malet skjoldet.

    Sebastian L
    Men jo kan godt prøve at polere lidt mere med det fine, syntes bare ikke det gav noget resultat fra sidste gang da jeg polerede (Der fik den ca. 5 min med det fine) Ingen ide om hvor vidt det er for meget eller lidt.


  • #4   10. apr 2012 hvis ridser var dybere end klarlakken altså ned til grund malingen så har du jo fjerne klarlakken og så ved jeg ikke lige hvad du skal gøre

  • #5   10. apr 2012 Det var noget lort så.

    Evt smide den til en maler, og så kan de give den et lag klarlak og polere det op ?


  • #6   10. apr 2012 Du kan jo også prøve at give den en god omgang med noget voks, og se om ikke det kan få noget glans frem.

  • #7   10. apr 2012 du kan evt tage nogle billeder villed gøre det meget nemmer at vurdere hvor slemt det er

  • #8   10. apr 2012 Hvis du har poleret igennem klarlakken, hvis der er klarlak, er den nemmeste løsning at slibe det hele mat og give det en omgang klarlak. Voks kan slet ikke frembringe blank overflade på en "base-farve". I dine spor ville jeg tage skidte med til en autolakerer og få en professionel vurdering på skaden.Påføring af voks i denne situation vil ikke gøre eventuel omlakering nemmere.

  • #9   10. apr 2012 Bilpleje.nu

    Snak med Michael, han er en haj til polering


  • #10   10. apr 2012 Jeg prøver at snakke med ham michael, og ellers må jeg vel få eb prof til at se på det (: men tak i hvert fald.

Kommentér på:
Søger folk med forstand på polering

Annonce