{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn af Duc 900 monster
  • #1   10. apr 2012 Hey Steffen

Jeg har lige synet en Monster 900 med åbne Carbon-potter fra Remus på.. Den buldrer lystigt derudaf, og synsmandens eneste kommentar var - "Den lyder fandme fedt!"

Så med mindre det er helt skævt med larmen fra potterne, så kan det sikkert lade sig gøre.

Vh.
    Lars

• #2   10. apr 2012 Ellers kender jeg en der har et par på lager.

• #3   10. apr 2012 Tak for svar :o)

Men hvis den kan bremse og lys og dæk er ok så kan den vel ikke andet end at blive godkendt?
    Jeg prøver sgu at kører den til syn og brokker han sig må jeg jo gøre hvad han forlanger smiley

Steffen

• #4   10. apr 2012 Det burde nok kunne lade sig gøre medmindre synsmanden er regelrytter :).
    Hvis den ikke går og du ikke finder nogle i nærheden af dig har jeg et par vi evt kan sende frem og tilbage med posten..

Allan

• #5   10. apr 2012 Han er nu faktisk meget rar ham den lokale synsmand, da han synede min audi sagde han bare at den der blow-off ikke måtte sidde der smiley

Mange tak i venlige med bikere smiley Jeg tager chancen og handler derefter.

Mvh Steffen

• michael n
    michael n Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #6   10. apr 2012 Allan R: Synsmand regelrytter? jeg vil nu ikke stå i deres situation folk syntes de latterlige pga de ikke kan se igennem fingerne med nogen små ting, men de skal sku bøde for det hvis der kommer kontrol på når de har kørt en mc igennem der larmer for meget, der det sku ikke kunden der hjælper når han brænder nallerne,

• #7   10. apr 2012 Det er korrekt Michael N. Det er synsmanden der skal stå skole ret og forklare hvorfor han har fået en C fra trafikstyrelsen.
    Mens kunden bare kan gå grinende der fra.Det er jo ikke kunden der bliver fyret efter gentagende fejl.

Fatter heller ikke at nogle kunder vil sætte synsmanden i den trælse situation
    bare for at få deres ulovlige køretøjer synet

• #8   10. apr 2012 Mener nu ikke jeg har sagt at synsmanden er latterlig?
    Men rigtigt ja, det er deres job, og det er dem der står med problemet hvis de bliver tjekket...

• #9   11. apr 2012 selvfølgelig er det synsmanden der skal fortælle dig hvad og hvorfor....

Men han ved da også at 80% af alle mc kører sætter flottere og mere buldrene potter på, ikke sandt TB N smiley

Men jeg er jo så også mand nok til ikke at sige til hr betjent at den lige er blevet synet med disse potter.......ej dem har jeg sgu selv sat på da jeg kom hjem fra syn.

Mvh Steffen

• #10   11. apr 2012 Men jeg er jo så også mand nok til ikke at sige til hr betjent at den lige er blevet synet med disse potter.......ej dem har jeg sgu selv sat på da jeg kom hjem fra syn.
    Det er der så ikke så mange der gør de prøver først at det er den da synet med & spiller dum.
    Tag dog bøden/ kør lovlig til syn. Så er det kun dig selv der hænger på balladen.

• michael n
    michael n Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #11   11. apr 2012 steffen v. ja det ved han da sikkert men det har stadig intet at gøre med den mc han skal syne.

Kommentér på:
Syn af Duc 900 monster

Annonce