{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Michael S
Michael S
Emner: 50 Svar: 236

dragstar/lign mc fra århus? {{forumTopicSubject}}

hej, jeg vil lige høre om der skulle være en ejer af en yamaha dragstar 650 eller lign mc (samme størrelse) fra århus der kunne have lyst til at hjælpe mig med en lille test?
sagen er den at jeg er ved at spare op til en dragstar 650 classic, men nu er jeg kommet i tvivl om den kan komme rundt om det hjørne ved mit hus hvor den skal stå. og da det faktisk er det eneste sted den kan være, ville jeg gerne prøve at se om det er muligt med en mc magen til før jeg bruger en formue på noget jeg måske ikke har plads til.

så hvis der skulle være en ejer af en sådan mc et sted i århus der har lyst til lige at komme ud og køre om hjørner med mig ville det være superfedt, det tager max 5 minutter.

ring på 30234136 eller send en besked hvis du har lyst til at hjælpe, på forhånd tak:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dragstar/lign mc fra århus?
  • #1   12. apr 2012 Der er ikke en forhandler i nærheden af dig, som evt. har sådan en stående, så kan du jo prøvekøre den og på prøveturen kunne du jo smutte forbi dig selv og se om der skulle være plads til den?
    Har desværre ikke selv sådan en, så kan ikke være behjælpelig på den måde, men håber at det flasker sig for dig smiley

Kommentér på:
dragstar/lign mc fra århus?

Annonce