1.070 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Godt værksted i Århus og omegn søges Godt værksted i Århus og omegn søges

Hej som overskriften siger søger jeg et godt og pålideligt værksted i Århus og omegn, da jeg er forholdsvis nytilflyttet og skal have lavet service på min Suzuki SV650 N.
Har desuden et mindre problem med at gear'ene er lidt hårde og vil ikke risikere at gå til et værksted der bare skal tjene penge ved at udskifte f.eks gerkassen.
Håber i kender til et godt pålideligt værksted???

Nocebo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt værksted i Århus og omegn søges
  • #1   17. apr 2012 Pitværkstedet som er Suzuki forhandler har jeg kun godt at sige om. Ligger dog ikke lige i Århus med ved Aidt. Priserne er også ok.

• #4   17. apr 2012 Larsen mc i lystrup. super service.

• #5   17. apr 2012 Jeg kører selv til Brdr. Sejr og har gjort det i mange år

• #6   17. apr 2012 Finn Villadsen i Borum er enormt god! Meget reel og laver kun det han er blevet bedt om. Sidst jeg var ved ham skulle jeg have skiftet kædekit og stillet ventiler, til en forventet pris på omkring 3600. Jeg havde også tænkt på at få den rullet, men droppede det pga pengemangel. Da han så havde tjekket ventilerne kostede det kun 800 (og ikke 1700-1900 som aftalt), da de stod som de skulle. Så ringede han og spurgte om han lige skulle rulle den til samme pris, altså 3600, det gjorde han så. Super god service! bruger kun ham!

• #7   17. apr 2012 Suzuki i Lystrup. De har for et års tid siden eller to overtaget Poul fra Yamaha. Manden er en troldmand og bundpålidelig. Han står også gerne og snakker med dig imens han laver cyklen. Super flink. Jeg skal ikke have lavet cykel hos andre end ham.

• #8   17. apr 2012 PITVÆRKSTEDET er vejen frem (efter min mening) kanon viden om zuki (og andre har selv kawa og kommer der) de er meget rimelige med priserne og de er altid klar på en snak om hvad der skal laves og hvordan det kan gøres til en god pris . har kun haft posiktive erfaringer med dem og har købt cykel til min far der og han er også ovenud tilfreds
    mvh
    Jan

• #9   17. apr 2012 Brdr. Sejr når det er suzuki..

• #10   5. jun 2012 ja brdr sejer på randersvej.
    god service og gode og dygtige mekaniker.
    har brugt dem siden jeg fik min første knallert og har købt alt mit udstyr og min mc der,

• #11   5. jun 2012 suzuki= pitværkstedet men jeg har kawa og det kan de sku sjovtnok også lave smiley men han er suki forhandler. tror ikke der findes bedre service end der smiley
    mvh
    jan

Kommentér på:
Godt værksted i Århus og omegn søges

Annonce