1.352 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Uventet fridag.. Uventet fridag..

Fik sgu dagen fri idag, så hvorfor ik bruge den på at hente plade til min nysynede knallert.. men ak, mangler et forsikringsbevis og mit selskab har udelukkende kontor i kongens stad og post danmark har vist ik "samme dag" levering" (det kan knap levere dag til dag) og jeg har selvfølgelig ikke været så forudsigende, at ha papir lappen bestilt til en uventet fridag.. Ture til motorkontoret skal jo planlægges og tilretteligges, times og udmåles endda. Men tænker om nogen ligger inde med et lille bitte forsikringsbevis som kan bruges indtil jeg får tegnet hos mit eget selskab? mekker og den slags har jo stakke liggende så vidt vides. Så pretty please with sugar on top and a cherry for smiles - noget som kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uventet fridag..
  • #1   20. apr 2012 nå ja.. jeg er i Aarhus

• #3   20. apr 2012 Kan den slags ikke hentes på selskabets hjemmeside?

• #4   20. apr 2012 ja eller få en fax med det, eller kør forbi et værksted.....

mvh

• #5   20. apr 2012 synshallerne har dem almindeligvis

• #6   20. apr 2012 de fleste bilforhandlere er venlige og give et enkelt ud smiley

Jeg fik en gang lov at få nogen salgskroge til vinduer i bilerne til mit lille bilsalg smiley ganske gratis

• #7   20. apr 2012 jez.. jeg tænker ikke langt idag - gode tips. mange tak

• #8   20. apr 2012 hen til en bilforhanler eller mc forhandler de plejer jo at have dem til at ligge
    fra div selskaber

• #9   20. apr 2012 Sikke en hårknude:

Historien kort - droppede alle forsikringer pga. manglende økonomiske muligheder for 18 måneder siden. Så er ikke tilknyttet et selskab.

Mit seneste selskab vil ikke forsikre mig, da den er stillingsbestemt (lærerstandends brandforsikring og jeg er ikke i arbejde)

Mit tidligere selskab vil ikke tegne ny forsikring da jeg har et åbenbart MEGET uheldigt postnummer (8220 Brabrand) som skriger GELLERUP til den høje himmel.

Det selvom jeg er super duper elite billist, ALDRIG har haft hverken skade eller anmeldinger på hverken ulykke eller indbo. Har knallereten stående bag jernlåge og garageport og altid voldlåser cyklen, som forøvrigt ikke er særlig stjælings værdi.

Har nu ringet til min gamle forsikringsmand i min fødeby og han er så flink at ringe til chefen i århus for at tale min sag.. sidder nu og venter på retur opringning med fingrerne krydset.. og tænker i knap så "lovlige" baner om hvordan jeg så kan blive forsikret og få plade på. Øv det er dyrt og råddent at være fattig smiley

• #10   20. apr 2012 hmm.. uventet fridag og ikke i arbejde hænger selvfølgelig ik sammen.. men er i løntilskud som "lærer-assistent" og deraf fridagen smiley

• #11   20. apr 2012 *host* MONDUX *host*
    alt kan blive ordnet på ½ time og whoopsy en af de billigste forsikringer, og et bevis i din indbakke. smiley

• #12   20. apr 2012 Det er sgu et tip som kan bruges Elias smiley Giver dog lige min forsikringsmand chancen for at tale min sag.. han sagde 10 min. og de er kommet og gået, så mon ik han kæmper bravt. og mange tak, kan være jeg får plade idag så.. hvis da ik motorkontoret lukker inden og Mondux også har berøringsangst overfor mit postnummer.

• #13   20. apr 2012 hahaha hihoho.. (nervøs latter) min gode gamle forsikringsmand fik faktisk overtalt den lokale afdeling til at ansvarsforsikre min lille knallert til den nærmest symbolske pris af 18.000 kr, men så er det også helårligt.. christ

• #14   20. apr 2012 Er det for din CB 250 RS :O?

• #15   20. apr 2012 yes for min cb250rs mini knallert... har lige lagt røret på til mondux og jeg må desværre sige at Elias tog grueligt fejl.. det tog kun 5 min smiley så lå der et bevis i min inbox.. hold da op.. det tog længere tid at få forsikring end at gøre min mc synsklar, få den synes og endda inkl. de to timers ventetid på motorkontoret. tak for tips igen må afsted til til statens kontorer smiley

• #16   20. apr 2012 Det var satme dyrt smiley
    gir kun 2800 i ansvar på min Kawasaki smiley

• Ian P
    Ian P Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #17   20. apr 2012 Skal du have kasko på siden det er så dyrt? Giver selv omkring 1.000 kr for en Ducati Monster på ansvar i 8000 Aarhus.

• #18   20. apr 2012 What, 18.000?? Prøv lige at snak med gf, de laver ansvar til under 3000 kr. 18.000 er da næsten mere end hva knallerten er værd?

• #19   20. apr 2012 haha ja mondux går man aldrig galt med, det går bare hurtigt. smiley

det var så lidt,
    Hvad måtte du så slippe? smiley

• #20   20. apr 2012 Hos GF skriver man bare dagen før man skal bruge det og så har man det med posten kl 11 næste dag

• #21   20. apr 2012 Dagen endte godt og har nu blikket til at spænde på bagskærmen.. kun 15 i kø foran mig på motorkontoret mod 65 da jeg sku hente prøveplade.

Jeg ender med at sku slippe 1480 i forsikring hos mondux. Sørgeligt nok var det faktisk GF jeg prøvede hos og som ville ha' 18000kr for besværet. Min forsikringsmand var heller ik stolt af prisen, men sådan er det når man deler postnummer med Gellerup. Og uanset at det er hos dem jeg har opbygget anciennitet til elite. At knallerten står solidt låst inde, at jeg bor lige smæk op af et ganske udemærket villa kvarter osv. osv. der var IKKE noget at komme efter. Og nej det er skam udelukkende ansvar jeg skal ha, og ja min knallert kostede 18300kr vel og mærke i 1985 !! Årsagen til "vi vil ikke have dig som kunde" prisen er, at hvis mc'en bliver stjålet og klaphatten kører galt, forvolder person og materiel skade, ja så hænger GF på regningen uanset at jeg aldrig er kørt galt (knock on wood, 7-9-13 osv.) Hos Mondux røg jeg lige igennem, ingen krav om andre forsikringer hos dem, særlig ansøgning eller at vente på posten. Normalt vil de endda helst ha papirarbejdet i orden først, men uden nærmere omtanke smed hun email afsted og vupti vup, 5 min. senere printedes der et forsikringsbevis ud.. voila og thank u very much.

• #22   20. apr 2012 Hmm GF lyder godt nok forskelligt alt efter hvor man bor, eller hvem man snakker med tilsyneladende smiley

Eneste jeg er træt af, er at man skal være 30 år for at få veteranforsikring.

• #23   20. apr 2012 Snakkede først med århus afdelingen og så med min gamle thy/mors afdeling, hvor min navnebror Sven kæmpede min sag.. men Nein, no, never og kan du så komme ud

• #24   20. apr 2012 Øh det koster da kun 1900 for ansvar ved GF næsten ligemeget hvor man bor. Og hvis din maskine kostede 18000 i '85 kan det vel ikke betale sig med kasko?

• #25   20. apr 2012 Ja det skulle man tro ud fra deres prisberegner, men tro mig de ville ik ha mig som kunde når man ligger adressen oveni. De indeler i zoner, men med mit vejnavn, som i den ene ende er en del af Gellerup, er det bare NO GO.

• #26   20. apr 2012 Jeg bor 500meter fra Askerød i Greve ( mini Gellerup ) og jeg giver heldigvis kun 690,- sæsonforsikring.

Kommentér på:
Uventet fridag..

Annonce