{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  weekend teori
  • #1   20. apr 2012 OT: vil lige sige at netop den alder du nævner der er overrepræsenteret i ulykkestatistikkerne, da de udlever drengedrømmen og "sådan en voksen mand kan da sagtens styre 120HK og han ihvertfald ikke køre rundt på en 400ccm knallert"

  • #2   20. apr 2012 Flot tommy............
    spot on. lige hvad jeg ville høre. eller..................................
    hvis det er det eneste du kan bidrage med, så la da være


  • #3   20. apr 2012 kan han ikke da det er første gang han skal ha det er der nogen køretimer og noget teori der skal overholdes som jeg har forstået det
    men som du siger hvis det var en generhver så kunne han
    jeg har selv lige generhvervet mit der for ejg ved det men det er bare at ringe til den nærmeste kørelærre de er til at snakke med


  • #4   20. apr 2012 Er med på, at han skal have bane, og et vist antal timer, men det er mest teorien , spørgsmålet går på, ellers tak for respons. Bornholmer E

  • #5   20. apr 2012 Www.bilskolen.dk kører intensive 9-dages kurser så man kan tage kortet på en uge inkl begge weekender. Nu ligger den skole i Gentofte, men mon ikke samme koncept findes andre steder også.

  • #6   21. apr 2012 teorien skal han osse ha et vis antal timer i når det er første gangs erhverver
    når du tar et hvilket som helst kørekort første gang får man udleveter en bog ved kørelæren nu om dage og den skal stemples og skrives under hver gang man har været der og er den ikke iorden til køreprøven så kommer man ikke op til prøven så han skal ta det på lige fod med en 18 der tar kortet for første gang
    han kan så være heldig og finde en køre lære der har nogle kompakte hold så man kommer hurtigere igennem men han slipper ikke for et hvis antal teori uanset hvad når der er første gang han skal ta mc kort


  • #7   21. apr 2012 Bornholmer E

    Tak for info..


Kommentér på:
weekend teori

Annonce