475 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Andre forumemner med "Sebring potte?"
Drosling + Sebring potte = ?
Hej. Sad og læste nogle indlæg i tunings forum'et bla. et om dysning efter at have monteret en ny og større potte. Læste at Henning L havde en del erfaring med lige netop dette emne! Jeg står ...
Hej. Sad og læste nogle indlæg i tunings forum'et bla. et om dysning efter at have monteret en ny og større potte. Læste at Henning L havde en del erfaring med lige netop dette emne! Jeg står ...
Skrevet af: Kristian Dyrmann L - 26. dec 2004
Sebring potte til XT 350
Hey MC folk! Nogen der ved hvor man kan få fat i en Sebring potte til en Yamaha XT 350 fra 96 Tak på forhånd, MVH Mads
Hey MC folk! Nogen der ved hvor man kan få fat i en Sebring potte til en Yamaha XT 350 fra 96 Tak på forhånd, MVH Mads
Skrevet af: Mads M - 13. nov 2004
Ny Hurric potte
Har lige fået min Potte ind af døren idag. Den har bare en super god dyb lyd. Har så lige to-tre spørgsmål. 1. Der fulgte et klistermærke med til montering på potten, skal jeg montere det. Tænker...
Har lige fået min Potte ind af døren idag. Den har bare en super god dyb lyd. Har så lige to-tre spørgsmål. 1. Der fulgte et klistermærke med til montering på potten, skal jeg montere det. Tænker...
Skrevet af: Martin Bidstrup (Hirtshals) ! - 9. jun 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
- Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
- Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
- Haveaffald 500 kr.
- Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
- levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.
okt 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 4 Svar: 98
sep 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 71
Ej spøg til side.
Som Henrik har nævnt så larmer den en hel del, og ja der er hul lige igennem og ikke ret meget uld.
Men jeg kan kun varmt anbefale denne potte !!!
Hvis du da ikke står og skal til syn
jan 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 45
på forhånd tak
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 70
Sebring potte?