1.225 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Carpimoto !!!! Carpimoto !!!!

Nogle der har haft handlet der og måtte vente lige så længe som mig ? Bestilte en udstødning der for 8 uger siden idag og de siger den først kommer hjem i anden uge i Maj, hvilket vil sige det så har taget 10 uger . Den skal godt nok håndsvejses hos arkrapovic i Tjekkiet og så sendes til Italien og derfra til mig men syntes det mange penge man har ude i så lang tid . Andre der har haft ligende med dem ? Goo weekend smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carpimoto !!!!
  • #1   27. apr 2012 Har oplevet lidt af det samme, dog var der kun tale om et tankdæksel, som var "på lager" men først blev leveret efter 8 uger.

Det er desværre en mere eller mindre velkendt problematik med italienske leverandører.

Er ikke i tvivl om du nok skal få din vare på et eller andet tidspunkt smiley

• #2   27. apr 2012 Hvis du har betalt med kreditkort på en webshop så er dine penge ikke "ude" før de sender varen - iflg. loven

• Ian P
    Ian P Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #3   27. apr 2012 Flemming R. Er du sikker på, at den lov også gælder i Italien?

• #6   27. apr 2012 Jeg mener at det er en fælles EU vedtægt omkring internet handel, men ikke alle er lige flinke til at respektere det.
    Etablerede webfirmaer er ikke meget for at lægge sig ud med f.eks Visa og risikere at fortabe deres tilladelse til at modtage Visa betalinger i fremtiden. Emil kan lynhurtigt checke om betalingen er trukket. Hvis man køber noget special fremstillet kan de kræve at der betales ved bestillingen, da varen ikke har værdi for dem, hvis kunden fortryder. Akrapovik er en stor virksomhed hvor man ikke lige svejser et par rør sammen, det kan tage tid at få det igennem.

• #7   27. apr 2012 Har også kun gode erfaringer med Carpimoto...

• #8   27. apr 2012 Bestilte hos dem igår.

Laptimer og lidt andet sjov.

som skal bruges i starten af juni. så håber da ikke det er deres standart:-)

• #9   27. apr 2012 Jeg har også handlet et par gange hos dem.. En gang oplevede jeg at vente knap et måned på mit TWM tankdæksel, men ellers har jeg fået mine varer inden for nogle få dage..

• #10   27. apr 2012 Jeg bestilte en ny carbon udstødning fra dem som blev leveret kort tid efter. Det viste sig at en af delene ikke passede og jeg fik dem til at sende mig en ny del uden problemer. Så kun positivt herfra...

• #11   27. apr 2012 Jeg har handlet alt mit rizoma.....der gik 14 dage....helt perfekt....hvis du har betalt med kreditkort, kan du altid få dine penge igen.....det har jeg prøvet... smiley men med en bankoverførelse, er pengene væk.....

• #12   27. apr 2012 Pengene er trukket det blev de 3 uger efter vi bestilte . Og vi har skrevet email med dem hver uge og de siger det er arkrapovic der er problemet. Men er sgu ikke så nervøs for jeg ikke får min vare . Syntes bare det er vildsomt af vente 10 uger på en pakke så ville bare høre om der var andre eller jeg bare har været meget uheldig. Må bare se frem imod anden uge i Maj andet kan man ikke gøre smiley

• #13   27. apr 2012 Din bestilling er atypisk fordi de skal producere noget for dig i Slovenien. Det kan ikke sammenlignes med at de skal plukke noget fra hylden. Don´t worry

• #14   27. apr 2012 En af grundene til at det tager så lang tid, kunne også være at akraprovic ikke har et kæmpe lager længere, og kun producere når der er nok bestillinger på et varenummer.. Ikke at det gør det ventetiden kortere smiley

• #15   28. apr 2012 Jeg have ellers besluttet at handle ved Caprimoto, men efter at jeg har siddet og regnet frem og tilbage. Smed jeg 18000 ved Omnia Racing istedet. Jeg ringede en 3 gange til dem i løbet af dagen og efter lidt snakken og mailen, blev besparelsen på lidt over 4000,- i forhold til hvis jeg havde købt det samme ved CapriMoto.

Brembo Brembo Brembo Brembo og så lige en bette Wave disc til baghjulet smiley

Kommentér på:
Carpimoto !!!!

Annonce