{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukket bane/anlæg nær Randers ????
  • #1   3. maj 2012 Køreteknisk anlæg har været lejet før til træf (scooter hvad jeg har haft kendskab til, men mc er nok også muligt)
    Prisen kender jeg dog ikke


  • #2   3. maj 2012 Køreteknisk randers kan ik lejes til den slags.
    Der er for mange støj klager.


  • #3   3. maj 2012 Jens: kan du ikke leje noget, du må sku have kontakter rundt omkring smiley eller en nedlagt lufthavn ?

  • #4   3. maj 2012 Øv, så var det kun i gamle dage

  • #5   3. maj 2012 En nedlagt lufthavn...................................... ja vi vælter rundt i den slags her i DK !!!
    Fortæl hva' du skal - skal du race eller ?
    Padborg park kan lejes - men du skal vel ligge 25 - 30.000.- + moms vel for en dag dernede..
    Tror du skal ha justeret dine tanker lidt ind på realiteter her - ikke :oI


  • #6   3. maj 2012 Kender da 2 lufthavne der er lukket ned, hvor vi i de unge dage kørte bilræs smiley

    Ja en bane (race) er da nok også lige voldsomt nok, men der findes jo køretekniske rundt om i landet..

    Tanken er mere at andre ikke skal være i fare for min kørsel når der skal leges voldsomt i sving


  • #7   3. maj 2012 Meld dig til en trackday, kig evt. efter det tilbud som Zenergy har med to dage billigt på Mantorp..

  • #8   3. maj 2012 Trackday er den eneste rigtige mulighed, jeg plejer dog at lege og skrabe knæ i randers jomfruløkken, der ved tekniske skole, der er et fint sving med god overblik og i weekenden ingen mennesker

  • #9   3. maj 2012 kig lige på den her tråd: http://www.motorcykelgalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=179991

    det blir ik billigere !


  • #10   3. maj 2012 Hvilke to lufthavne tænker du på.. Vandel - det sq.. ik lige i nærheden af Randers, og hvad er der ellers.............og mht. Vandel, der kører man ikke bare lige ned og begynder at køre, men prøv - og del dine oplevelser med os andre når du har prøvet det :o)
    Trackday hvis det er knæet i asfalten, kørekursus hvis du "bare" skal lære din mc at kende


  • #11   3. maj 2012 Mirza: ja det kan du have ret i smiley havde ikke lige tænkt industriområderne..

    Man kunne vel egentlig også trille lidt rundt ved centeret og smide knæ i jorden smiley altså efter lukketid .

    Trackday er bare ikke hver 14. dag ? det er vel kun få gange om året eller er jeg forkert på den ?


  • #12   3. maj 2012 Er du villig til at køre efter det (sverige, tyskland europa) så kan du næsten oprive trackdays hver dag fra april til oktober..
    Udover at kigge hos trackday arrangørerne, så har banerne online kalendere så man kan se hvem der har lejet banen hvornår


  • #13   3. maj 2012 Det skulle helst være i Danmark smiley SUèn rækkker ikke til de store udenlandske ture smiley Har også haft tanken på FDM kørerkurser, men der er jo ikke så meget race over det, men prisen er lidt høj smiley

    Jeg prøver at trille lidt ud i industriområder her i Wekenden og se hvad det kan bringe smiley


  • #14   3. maj 2012 Friis.
    Husk nu at industrikvater og lign er omfattet af dansk færsels lov.
    Det kan hurtigt blive billigere at have tage de professionelle tilbud som trackday eller FDM køredage.

    Hvordan er man engenligt sttillet mht forsikring på en bane?
    I mine forsikrings betiongelser står der at jeg ikke er dækket når der køres på bane.
    tager folk bare chancen og lever med risiko'en for at smide en ny R1 og ikke få en krone af forsikringen?


  • #15   3. maj 2012 Thomas du har ret smiley ved det koster at blive knaldet, men man vil jo gerne lege lidt engang imellem smiley

  • #16   3. maj 2012 Thomas naar man koerer paa bane saa taenker man ikke paa at der kan ske uheld c")

  • #17   3. maj 2012 på bane starter man som regl på sin gadecykel.. så får man blod på tanden og køber en banecykel.. som man så udskifter med en bedre banecykel, og vupti, så ender man med en dyere banecykel uden afgift end den gadecykel man startede på smiley

Kommentér på:
Lukket bane/anlæg nær Randers ????

Annonce