{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.381 visninger | Oprettet:

Hyosung 250r en kedelig cykel? {{forumTopicSubject}}

Hej.

..jeg regnede med at stå med en mc nu, men nej.. havde en aftale med den gamle om at han ville betale 75% ca. 30.000 kr. og så betalte jeg de sidste 10.000 kr.. til en mc på ca. 40.000 kr. ..nu har det været en sej kamp i en til halvanden måneds tid og jeg har lidt givet op. Jeg ved ikke hvad der sker, men det var tæt på at blive en aprilia tuono 125.. til ca. 25000 kr... nej men det synes han da var fornuftigt.. -_-

...han synes 40.000 kr. er meget for en cykel, selvom han har lovet at låne mig 30.000 kr. .. men nu skal han ligepludselig ud at rejse, så nu kan der gå endnu længere tid... og jeg vil gerne ud at køre og så ville det være rart med et transportmiddel og legetøj! smiley

...nu har jeg så set en hyosung gt250r i Aarhus (hvor jeg selv bor) til 25000 kr. (der skal self. handles lidt) som han har sagt ja til.

..Jeg har ikke været meget for sådan en 250'er og dem i brugt marked har ikke kørt forfærdelig langt, så er det en mc der bliver kedelig?
- Jeg overvejer bare at have den her i år til jeg har betalt den af og hvis det kan blive til en fornuftig pris, medmindre jeg bliver MEGET positivt overrasket. smiley

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung 250r en kedelig cykel?
Kommentér på:
Hyosung 250r en kedelig cykel?

Annonce