1.574 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

blink relæ til dioder ? blink relæ til dioder ?

hej jeg er ved og bygge andre diode blinklys på i bag og glemte lige der skulle modstande i smiley

hørte man kunne bygge blinklysrelæet om til led så man både kan køre alm blinklys med glødepære og diode blink men passer dette.

og kan jeg bruge dette relæ hvis det er sandt

http://www.thansen.dk/product.asp?c=6928307792&n=-1361086522&pn=-1025842815

mit relæ er der også 2 stik på men dette er multistik så ved ikke hvor man placere ledningerne på dette ?

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blink relæ til dioder ?
  • #1   7. maj 2012 har du prøvet ebay om du kan få et plug'n play led relæ til din? Købte en til min egen for ca200kr

• #2   7. maj 2012 Har fine erfaringer med thansens LED relæ. Ikke noget med modstande. Modstande er sku da for tåber smiley

• #3   7. maj 2012 men hvordan skal ledningerne sidde på sådan et relæ hvor der er 2 stikben frit fremfor et multistik ???

• Mr. M
    Mr. M Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 98
    #4   7. maj 2012 på noen suzuki er blink relæ et sammenbygget relæ med diodebro og så kan mc slet ik køre uden det relæ. så skal du finde ledninger ti relæ og kappe dem og bruge dem til led relæ.

• #5   8. maj 2012 Mr. M Ja.

Ronni: Alle blinkene har negativ forbundet til -minus, og så er det bare at køre blinkrelæet i serie med en(den) positiv(e) ledning der går fra +plus til blinkkontakten oppe ved styret.

• #6   8. maj 2012 det lyder sadme bøvlet smiley kan godt være jeg bare skal prøve med et led relæ og se om det virker hvis ikke så bytte det og sætte 2 modstande i de led bagtil..

• #7   8. maj 2012 Alle negative ledninger fra blinkene til stel - Sværhedsgrad fra 1-10: 1
    Sætte et blinkrelæ i serie med en plusledning og blinklyskontakt - Sværhedsgrad fra 1-10: 1

Det er rent slavearbejde.

Kommentér på:
blink relæ til dioder ?

Annonce