Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekortnummer
  • #1   8. maj 2012 Umiddelbart ville jeg tro det skiftede - eftersom det et nyt kørekort - men er ikke helt sikker.
    Men du har jo kun et kørekort - så du skal vel bare skrive det nr. ?

• #2   8. maj 2012 Det ændre sig, gjorde det nemlig også da eg gik fra lastvogn til lastvogn med hænger (-;

• Anders A
    Anders A Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #3   8. maj 2012 Hmm, kan man få det oplyst lige efter køreprøven? De kræver at man har kort til mc.

• #4   8. maj 2012 Tror ikke du kan få det oplyst før du har fået kortet - måske står det på dit midlertidige kørekort - men tvivler. Dog skader det ikke at spørge smiley

• Anders A
    Anders A Tilmeldt:
    jul 2010

#5   8. maj 2012 Så vil jeg da lige hører kørelæreren. Det vil da være pænt træls at skulle vente 2 uger på at kunne få forsikring på.

• #6   8. maj 2012 Altså nu kan jeg ikke lige selv huske, hvordan jeg gjorde det.
    Men du kan vel godt bestille en forsikring - og så når du har fået kortet, så skriver du kørekort nummeret og sender det med det samme. Så ville jeg da mene du godt måtte kører. Sådan mener jeg at jeg gjorde. - Jeg kørte i hvertfald lige med det samme, efter jeg fik kortet smiley

• #7   8. maj 2012 Det står ikke på det midlertidige.. ingen grund til at besvære kørelæren med det.. snak hellere med dit forsikringsselvskab, de må ha været i samme situation før..

• Anders A
    Anders A Tilmeldt:
    jul 2010

#8   8. maj 2012 Ja, så må jeg lige høre dem.

• #9   8. maj 2012 Min forsikring har ikke fået mit kørekortnummer - har så vidt jeg husker ikke engang spurgt om jeg har kort til MC smiley

• #10   8. maj 2012 Min forsikring var også ligeglad om jeg havde kortet, jeg forsikrede den endda 1 måned før jeg havde kortet. Men jeg tror du kan snakke med selskabet om det, de er vel interessede i at tjene dine penge:)

• #11   8. maj 2012 Det forekommer ganske forskelligt fra det ene selskab, til det andet, hvor vidt de kræver at man har kort til den pågældende kategori, man ønsker køretøj forsikret.
    Personligt har jeg kun oplevet Mondux stille det krav (jeg er ikke kunde)..

Hvad kørekortnummeret angår -
    ja, du får nyt nummer. Hver gang du får eksempelvis ny kategori tilføjet, eller blot fornyer, eller får nyt udstedt i forbindelse med bortkomst osv.

Og jo, det står (skal stå) på det midlertidige. Det er det, der er forbindelsen til stamkortet, som har dit billede påhæftet, til fremstilling af det "rigtige".. .. dog kan man jo ikke stå inde for, at en enkelt sagkyndig eventuelt ikke påfører det...

• #12   9. maj 2012 Det nye kørekort nummer står på, har stadig mine 3 midste midlertidig kørekort i min pung nemlig smiley

• Anders A
    Anders A Tilmeldt:
    jul 2010

#13   9. maj 2012 Ok, det lyder godt. Så må jeg bare lige sørge for at få det efter køreprøven. Tak for hjælpen drenge ;D

Kommentér på:
Kørekortnummer

Annonce